1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    *gaapt*

Killzone 2 op E3 in 2005 was ook ingame :+ ... NOT!

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou het nu niet ingame kunnen dan

we hebben toch ook dit in Top Spin 3:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kijk nog even heel goed naar Messi. Messi ziet er echt 20x beter uit dan die gozer van Top Spin 3.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook gewoon ingame. Dat het je zijn porieren ziet e.d. komt gewoon omdat het een texture is, wat helemaal niet veel rekenkracht vereist. Het is al bevestigd dat het ingame is, alleen is het de vraag of je hem de hele wedstrijd zo gedetailleerd ziet, of alleen tijdens replay's close ups e.d.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dude,

Je hebt volkomen gelijk, de gamesindustrie is inderdaad vies van een beetje PR geblaat en mooie filmpjes die helemaal niet ingame blijken te zijn.

Stom dat ik twijfel aan een screen van Konami. Die komen vooral wat betreft de PES serie altijd na wat ze zeggen _0/.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    And so ... the madness begins.

FIFA vs PES all over again. Screenshot is niet ingame. MAAR, MAAR als het zo is ben ik benieuwd hoeveel polygonen zijn model heeft en hoe hoog ( .... x .... ) de texture van zijn gezicht is. Doe dat dan maar keer 22 en dan ben ik ZWAAR benieuwd hoe de frame-rate zich houd :)

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ook in de replays in PES 2010 zal je het gezicht van Messi niet zo gedetailleerd zien. Kijk die screen van Fifa 2009 maar eens (dat is er ook eentje van een herhaling), het verschil tussen Fifa 2009 en de screen van Messi is dermate groot dat het gewoonweg niet mogelijk is.

Als die screen ingame is, dan is deze net zo bewerkt als Marijke van Helwegen.

Ik vind het vreemddat sommigen van jullie echt denken dat deze screen ingame is. Konami heeft wel goed de aandacht te pakken met een simpele screen trouwens. Goeie marketingstrategie. Oh nee, het is natuurlijk de waarheid, Konami jokt immers nooit. Ik ga snel weer lagloos online PES 2009 spelen.......

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zou ingame kunnen zijn hoor, daar niet van. Maar dan nog, verschil is groot. PES2009 draaide nog op een verouderde engine. FIFA09 heeft al sinds FIFA07 een nieuwe engine die steeds gepolijst word.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk kan het ingame zijn, maar ik geloof het niet. Ik heb al vaker gezegd dat de engine van PES 3 jaar geleden al het loodje had moeten leggen. Als ze nu een nieuwe grafische engine hebben dan zou ik het knap vinden als je dan meteen zo'n gezicht namaakt. Ik kan me Fifa 2007 nog net iets te goed herinneren (zomie's in tha house). En anno deeltje 2009 vind ik de gezichten in Fifa echt vaak te verschrikkelijk voor woorden.

De stap van ingame beelden van PES 2009 naar dit is gewoon te groot naar mijn mening. Daarbij hecht ik meer waarde aan hoe het eruit ziet als ik daadwerkelijk speel (bewegende shirtjes, gras op de broeken, de animaties van de spelers enz.enz. dan een opgepoetst gezicht in de herhaling.

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat je het niet gelooft moet je op iedereen reageren en tegen de 10 reacties plaatsen waar jij denkt dat het niet waar is.

Wacht toch lekker even af, ik hoop natuurlijk dat het waar is.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja klopt,

Omdat ik het niet geloof reageer ik op mensen die het wel geloven. Ik geef graag mijn mening over van alles en zeker over PES. Als je daar een probleem mee hebt dan lees je mijn posts maar lekker niet.

Aangezien jouw post nou niet bepaald een verrijking is voor het topic zal ik jouw posts in de toekomst ook overslaan okay? En ik zal dan niet zeggen dat je beter niet kan posten omdat je bijdrage aan het topic nul is. Een reactie als ik hoop dat het waar is, wacht meer lekker even af noem ik nou niet echt hoogstaand.

Had ik overigens al gezegd dat ik denk dat de screen niet ingame is?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk is het geen ingame, ik hoop dat iedereen dat ziet en als je dat niet ziet heb je een roze bril op omdat je misschien iets wil zien wat er niet is. Het ziet er mooier uit dan het eerste teaser plaatje wat we zagen, dus als we even logisch nadenken is dit natuurlijk geen ingame.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zo'n soort pic is toch eerder langsgekomen? Toen had die alleen z'n smoelwerk open. Toen waren we het redelijk erover eens dat het niet ingame was. Het zijn gewoon 2 verschillende shots uit een (intro)filmpje?
    Als dit ingame zou zijn, ziet het er nog mooier uit als het introfilmpje van 2009, dat zou echt onmogelijk zijn :p.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een maand geduld iig. Dit komt van Adam, een van de oprichters van WENB en iemand die dicht bij Konami staat sinds dit jaar.

Blijf sceptisch, maar wil oh zo graag dat er dit jaar weer een echt voetbal spel komt.

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel aan mij liggen, want zowat de hele wereld geilt op dit screenshot. Maar ik vind het helemaal niet zo mooi.

Maar........... het interesseerd me ook echt niks.

Online moet in orde zijn, en daar heb ik weer geen vertrouwen in. En dat de AI cheat er nog steeds in zit denk ik ook. Ik denk zelfs dat ze wederom dezelfde brakke engine gaan gebruiken. Ik weet het eigenlijk wel zeker.

Dit wordt weer een kutpes. 3de jaar achter elkaar zonder fatsoenlijke footy. Zucht.

16. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga maar allemaal kapot fan binnah! :p

accepteer gewoon dat het ingame is kut fifa fans! :p

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben gewoon een Pes fan Bokito.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jou reactie doet wonderen ... :+

Het kan ingame zijn, maar ook niet. Hoevaak hebben we wel niet gezien ( op de E3 voornamelijk ) dat iets "ingame" zou zijn maar het niet was.

19. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt of dat het niet op ps3 maar een pc gedraaid werd haha

mijn reactie was niet serieus hoor maar ben dat geouwehoer zat....

we weten allemaal dat pes nu hard moet terugslaan en dat zou geweldig zijn als een game neerzetten die zo mooi zou zijn als die foto met daarbij de oeroude gameplay..

dan verklaar ik het hemel op aarde..

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hemel op aarde? Je bedoeld met de 7 maagden? ...

Oh schatje nummer 1, ik ga je even bevredigen.
    AUW!

En dat zeven keer? Nee dankje!

Maargoed, ik hoop dat PES dit keer weer sterk terug komt. Vorig jaar was er echt geen concurrentie voor FIFA 09 :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina