1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :emo:

Ik ben ook nog steeds gewoon een PES fan, ook al speel ik nu FIFA. Maar ik accepteer het gewoon dat PES sinds de next gen consoles kut is. Misschien moet je ook je PES bril eens af doen.

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook PES fan. En de laatste FIFA die ik heb (had) was road to the world cup '98.

Ik weet dat FIFA dit jaar wel aardig is. Maar ook daar zitten erg vervelende zaken in. Overstappen zou dus van de regen in de drup komen zijn.

Dus ik blijf bij PES. Ik vind namelijk allebij de games kut. Maar PES speelt dan nog net iets fijner. Echter als online nu weer niet werkt, verdiend FIFA 2010 gewoon een kans. PES heeft er nu 3 op rij gemist. Het blijft geen feest.....

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Regen = PES09 hoop ik dan voor je?

Want FIFA09 heeft in 2008 toch PES van de kroon gestoten kwa voetbal game :) Overigens ben ik altijd bij FIFA gebleven ondanks de wat mindere games af en toe. Ze komen er vanzelf wel. Als je ervan uitgaat dat je gemiddeld rond de 70~80 jaar word ben ik benieuwd hoe FIFA2030 er uit gaat zien ;)

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA is nu iets beter, maar ik bedoel om nu over te stappen naar een game die maar net iets beter is, maar wel vol zit met bugs en andere zaken waar ik me dan weer aan ga lopen irriteren. Nee, daar pas ik voor.

Ik wacht op een goede PES. Of ik wacht totdat ik op de forums lees dat FIFA geen irritante zaken meer heeft.

Nou, ondanks dat ik me echt genaaid voel met pes, en ondanks dat ik nu geen vertrouwen in de komende pes heb, denk ik toch dat we eerder een goede pes zien dat een fifa met echte voetbalgameplay en zonder bugs ed. Kijk, ik heb dus FIFA sinds 98 niet meer gespeelt. Dat is 11 jaar. Ik speel fifa 2009 bij een maat, en in de 1ste wedstrijd sinds 11 jaar maak ik al 2 omhalen, en vette acties ed. Sommigen vinden dit leuk (kan ik best begrijpen hoor), ik vind dit helemaal niks.

Het blijft een EA game he. Die gameplay ligt me gewoon niet. Maar zogezegd, 4 jaar zonder online footy trek ik niet. Dus als pes weer niet werkt, dan wordt het 100% fifa volgende keer.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  5. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn keus was altijd voor pes. nu speel ik ze allebei.. maar vind fifa op dit moment iets beter maar pes vind ik toch leuker om te spelen. pes vind ik ook meer met vrienden tegen elkaar is echt strijden enz. b fifa heb ik dat minder..

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Die screen van een paar paginas terug van messi kan best wel ingame zijn hoor. Het is zeker geen CGI, daar zijn het logo, het haar, de oren, de naden vd shirt etc in een te lage resolutie voor.

Ik kan dus met zekerheid zeggen dat die screen is gegenereerd met de ingame enige. Echter is het de vraag of we dit detail ook werkelijk ingame kunnen aanschouwen. Cinematics die gemaakt zijn met de ingame graphics zijn vele malen mooier dan graphics tijdens gameplay. Bij cinematics hoeft er namelijk geen rekenkracht te worden gereserveerd voor AI en andere technische dingen.
    Daarnaast kan de screen ook retouched zijn met photoshop. Daar staan developers wel vaker bekend om.

Overigens snap ik niet waarom er mensen zijn die zo stellig niet geloven dat dit niet ingame is. De screen is niet eens zo supermooi. Als je hem in volledige resolutie bekijkt dan zie je dat vele zaken dof zijn en niet eens zo speciaal. Alleen de texture van het gezicht is impressive.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  7. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de demo spelen en fifa 2010 koop ik zowieso...

8. Sonneberrug

Leuk Bevonden:
    0
  9. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je die oren niet gezien ofzo :p ?

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik koop Pro Evolution Soccer niet voor de graphics.
    Tuurlijk is het leuk als het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar het is voor mij geen prioriteit.
    Laat ze maar druk bezig zijn met de gameplay, en dit jaar is geen dingen beloven en deze vervolgens niet nakomen.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    In dat artikel staat HEEL duidelijk "Work in Progress" screen :) Dus ... wie weet.

13. Sonneberrug

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan allemaal beter uitpakken natuurlijk maar fifa 09 is in game tijdens wissels of het eind van de wedstrijd mooier dan die screen,,,

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En daar erger ik me meteen het meeste aan bij Fifa. Tijdens wedstrijden als er bijvoorbeeld wissels gedaan worden of iemand krijgt een kaart dan verandert de game naar standaard animaties/ingame filmpjes, welke mooier zijn dan de rest van het spelverloop.

Update op WENB:

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  15. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tijdens wissels en eind van de wedstrijd kun je niet ingame noemen, want dat is het niet. Dat zijn gewoon filmpjes, zoals in andere games, om het verhaal aan elkaar te breien.

In Fifa 2009 ziet het er in de herhaling van een moment in de wedstrijd absoluut niet zo uit zoals de welbekende screen.

Daarbij lijkt 80% van de spelers in Fifa 2009 totaal niet op de echte spelers. Alleen de wereldtoppers lijken, maar de gezichten in Fifa 2009 blijven er wat eng uitzien, ook bij de wereldspelers.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt allemaal erg goed, ben benieuwd wanneer we een ingame filmpje te zien krijgen !!

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, geestig.

Demo's van Lightning en Textures? Dus hetgeen wat we gezien hebben is gewoon een render wat de engine ZOU kunnen? Niet ingame dus. Hij praat over de graphics en gameplay en volgens hem staat het totaal los van elkaar. De image van PES2010 ( met Messi ) is dus nog niet ingame. Gameplay aanpassen op de oude PES09 engine en die dan toepassen op de nieuwe? Ben benieuwd...

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die verhaaltjes van mensen die het spel gespeeld/gezien hebben moet je sowieso met een korreltje zout nemen. Meestal zijn het toch enigszins fanboys en die leuken alles op.
    De afgelopen 3 jaar heb ik steeds weer prachtige verhalen gelezen voor de release van een nieuwe pes, maar steeds bleek het niet de waarheid.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Precies, kijk maar eens rond deze tijd naar het topic van PES2009. Het zou allemaal geweldig zijn en nu weer hetzelfde gebrabbel.

Ik geloof er persoonlijk helemaal niets van, het vertrouwen in Konami en PES is bij mij zo laag dat ik geen woord geloof van wat ik lees. En ik geloof ook niet in zogenaamde ingame screens.

Daarbij speel ik ieder jaar rond augustus de nieuwe PES in Leipzig en ik kan je vertellen dat je met een paar potjes PES in een drukke ruimte heel veel dingen nog niet ziet als je het speelt.

Het lijkt allemaal wel aardig leuk, maar als je het spel eenmaal thuis rustig gaat zitten spelen dan zie je alle minpunten tevoorschijn komen en ontdek je dat PES niet zoveel meer met voetbal te maken heeft. De balans is dan weer ver te zoeken, de keepers schiet de bal nog steeds uit waar hij dat zelf wenst, spelers schieten de bal in eigen strafschop zo maar weg terwijl ik een counter wil proberen, spelers stoppen met rennen en je kunt nog steeds maar 8 richtingen op rennen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina