1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik een keer aan het spelen was en m'n vader keek even, toen vroeg ie of dit een oud spelletje was, hij vond het er zo schokkerig uitzien enzo \o/

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk verbeteren ze deze punten, het is dit jaar wel voor het eerst dat Konami eindelijk eens luistert naar alle kritiek, maar hopelijk verwerken ze die kritieken ook in het spel!
    Augustus is nog ver weg :mad:

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Qua coverathletes heeft Konami de slag alvast gewonnen. Messi vs. Rooney is in het voordeel van de coverathlete Messi beslist. :b:
    Als ze slim zijn nemen ze een afbeelding van Messi met de beker op de cover.....

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vriend. PES werkt niet online.
    Ik was ook PES gek, heb nu sinds een week fifa 09 en vind het wel prima allemaal. Ga pas weer over op PES als het lag-loos te spelen valt. En ik verwacht dat dat nooit het geval zal zijn. Zijn al zovaak genaaid door seabass en ze vriendjes. Fifa 09 lijkt veel op PES en speelt heerlijk weg.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben echt benieuwd. PES moet nu echt van goede huize komen. Ik bedoel, EA staat ook niet stil & FIFA 10 zal hoogstwaarschijnlijk beter worden dan 09.

Ik vind beide games leuk & mijn persoonlijke voorkeur ligt toch bij FIFA. Het speelt gewoon lekkerder weg. Ik vind de huidige PES veel te houterig spelen.

Toch zal het weer beide games worden. Het zijn 2 totaal verschillende games in mijn ogen en het is maar wat je liever hebt.

Je kan ze eigenlijk niet meer vergelijken. Je hebt hetzelfde verhaal met TopSpin & Virtua Tennis bijv. Ze doen beide iets anders in hetzelfde soort.

6. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen PES 6 was online goed..
    ondanks de adriano goals vanaf 40 meter

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pes en fifa, beide games hebben plus- en min-punten.

Het grote verschil ligt hem in het feit dat pes enkele punten bezit die de game totaal kut of onspeelbaar maken.

Online en de cpu cheat maken de game (voor mij) gewoon kapot.

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag nieuw nieuws over PES2010. Gameplay reveal....ben erg benieuwd. PESFAN.com zou een eerste blog hebben later vanmiddag.

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mmm het gaat er grafisch eindelijk op vooruit.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er goed uit, maar zag bij de vorige delen ook mooie plaatjes voorbij komen!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er aardig uit.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    idd ziet er aardig uit maar nog niet overtuigend.. we zijn al vaker voor de gek gehouden.. toch?

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het allemaal niet zo bijzonder ogen eigenlijk. Iets meer lichteffecten en gekreukte shirtjes (bewegen die shirtjes dan ook, ik wil ook gras op de shirtjes zien, dat zat zelfs al in PES/WE op de PS2).

Ik vind dat allemaal niet zo spannend, tijdens het spelen van PES 2009 vond ik het er al gewoon goed uitzien, vooral qua lichteffecten. Dat was beter dan in Fifa 2009, daar zijn de tussenfilmpjes heel mooi en de sfeer e.d. Dat maakt het een feest om te spelen, daar heeft PES geen kaas van gegeten.

Dit zegt mij niets, ik wil betere sfeer in de stadions, betere animaties (niet dat verrekte houterige van PES2009) en vooral veel verbeteringen op gameplaygebied. Nietszeggend noem ik dit, je kunt wel miljoenen taktische foefjes bedenken, maar als de spelers lopen alsof ze familie van Pinokio zijn dan is dit zo niet van belang.

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    weer die nieuwe screens, wat moet je ermee?

ik wil gewoon betere gameplay en een beter sfeer zoals Cyrax77 zei.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook helemaal niet bijzonder.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook tegenvallen, vooral die trailer :confused:
    Wat ik dan wel weer toejuich is dat ze Mo-cap gaan gebruiken en dat Messi 1 van de mo cap spelers is.

Achja, eerst zien dan geloven! Misschien een jaartje wel geen voetbal game :mad:

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind Messi niet eens lijken :/. Maar goed, als ik de trailer zie, lijkt het er wel op dat Konami veel meer diepgang in de game wilt stoppen. Het is gewoon nog even afwachten.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze fatsoenlijke gameplay maken, want anders koop nog niemand het! En terecht overigens, want de laatste jaren is het niets anders dan bagger...

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kies nu al 2 jaartjes voor Fifa maar toch gaat mijn hart sneller kloppen van pes. Hoop dat ze me dit jaar weer een keer blij kunnen maken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina