1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik gebruik die van DFL.

    Hogere resolutie is helemaal niet handig, als je straks nog alle leagues wilt toevoegen heb je geen ruimte voor 2048x2048. Dus liever 1024x1024, tijdens het spelen zie je dat verschil amper.
    DFL heeft ook al Bundesliga, Serie B, Ligue 2 etc :p
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar kan ik die DFL vinden en hebben ze ook optionfiles voor de PC?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik hèb ook wel iets ( PES17 License 1.0.rar ) maar er zijn altijd meer om uit te kiezen :)
     
  5. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoge resolutie gold ook meer voor de competitie/club logo's. Die van PES Universe zijn bijvoorbeeld blokkerig. Daarnaast heb ik liever hoge kwaliteit shirts voor de top competities dan average shirts van ook de tweede divisies. Maargoed, ieder z'n voorkeur.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oh die van PES Universe heb ik niet getest :)
    Die van DFL lijkt nogal op die van world. Wellicht dat ik enkel de Premier League uit die van PESWorld gebruik.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gekeken naar die PES 2017 PC Option File v0.5 by Sonjiru maar wat ik heb is eigenlijk beter omdat het een patch is en geen option file.
    Gisteren heb ik de DLC voor de PC geinstalleerd en die liet netjes gewijzigde data van mijn patch staan :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    OK fyi, niemand speelt hier PC he :p
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ikke wel 8) De reden? Op de Xbox 1 kan je bepaalde zaken niet editten, zoals logo's.
    Verder heb ik geen PS4, dus dan blijft er maar één ding over....
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat is idd al klote zat dat ze dat niet ondersteunen heb m voor me one gehaald omdat me PS4 kapot is pff echt zonde mja vind m wel echt heel goed dit jaar prima game

    Iemand die een leuk team weet om ML mee te spelen? heb een ONE dus niet alle logos ed.
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Barca!
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    River Plate is een leuk team!
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ado Den Haag
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Ik speel eigenlijk nooit online vs. Is het met deze game een beetje leuk om een Master League onderaan Eredivisie/laagste Engelse competitie te starten en footballmanager-style te groeien? En is de gameplay vs de AI voldoende interessant om dit lang vol te houden?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gast dat vind ik het allervetste aan PES, ik speel eigenlijk ook amper meer online.
    Ben met Ipswich begonnen, echt mission impossible.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    hahaha respect! als ik offline speel, krijg ik een benauwd gevoel van isolement inmiddels.

    wel tof om te zien dat er nog mensen kunnen genieten van master league zoals ik dat vroeger ook deed. mooie tijden!
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach. Als je het leuk vind om met een zeer beperkt aantal spelers dat te doen wel ja.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    AI in de Master League lijkt wel iets meer 'scripted' te zijn, dus als de CPU wil dat jij geen punten pakt, dan gaat het verdomd moeilijk worden. In PES2016 had ik daar weinig/geen last van. Sporadisch. Kan wellicht ook te maken hebben met de verbeterde defensieve AI alswel de betere keepers.

    Daarnaast vind ik het transfer-systeem nogal 'apart' qua bedragen, dus Eredivisieclubs vragen idiote bedragen als ik langskom voor een Willems of Ziyech, maar mijn eigen spelers (ik speel met Barca) daar wil men eigenlijk alleen een fooi aan uitgeven....(!)
     
    Garrett vindt dit leuk.
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Das idd jammer had wel een stuk realitisicher gemogen wat mij betreft verder echt een prima spel tov van 2016
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gameplay tegen de AI is top in Pro Evo, geen wedstrijd is hetzelfde.

    Master League is erg leuk, al is het inderdaad niet echt realistisch qua transfers. Maar als je daar doorheen kunt kijken ga je veel plezier hebben met de ML. :)
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina