1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Bedankt voor je bericht.

    Wat ik me wel afvroeg: Haalt het spelen met Barca juist niet de fun uit de Master League? Want eigenlijk ben je dan al 'klaar' toch, je hebt al het beste team van de wereld.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    HanTerp vindt dit leuk.
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Nog niet gelezen maar: Euh verhaaltje bouwen? Liggen managers onder vuur. Dan zal de manager van Ipswich ook wel moeten vertrekken. En dan komt Tyrantje Ferguson
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha volg het nou maar :p
    Je hebt die rel met Allardyce wel gehoord toch? Dat er 8 managers beschuldigd worden van corruptie :p

    Beetje inleiding nog he, je kan inmiddels wel raden welk team ik onder mn hoede ga nemen.
     
  6. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kom morgen terug van vakantie. Voor mijn vakantie ff snel een OF gedownload maar ik kreeg een error. Ik wil dus dit resetten (spel mag ook gereset worden want heb nog niks opgestart van een competitie) en de laatste beste OF downloaden (PS4).

    1. Hoe reset ik alles naar fabrieksinstellingen?
    2. Wat is de meeste recente en fijne OF (PS4)?

    Bedankt!
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent dus begonnen met ML en gebruikt ook de DFL-option file toch? Heb je nog iets aan die dubbelingen van spelers gedaan? Of valt dat allemaal wel mee en heb je daar geen last van in ML?

    Zal morgen ook maar eens een ML beginnen, nu die OF aardig compleet is!
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Mjah, ik wil gewoon een lekker spelend elftal met leuke spelers samenstellen, en liever niet dat ik eerst 3-4 seizoenen moet 'zwoegen' om ergens halverwege de ranglijst te eindigen met veel frustratie over spelers die geen reet kunnen ...:p

    Ik flikker trouwens wel vaak meteen de helft van mijn spelers op de transferlijst en haal andere leuke jonge spelers, die vervolgens dan dus uitgroeien naar toppers. Heb dus nu vaak Martial in de spits staan ipv Suarez, en ook Rashford mag soms minuutjes maken (gisteren nog een heerlijke goal met Rashford gemaakt als invaller). Het is dus meer dat ik de huidige generatie begin te vervangen met de nieuwe topgeneratie.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hehe dat vind ik nu juist prachtig.

    Maar smaken verschillen natuurlijk :)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En toch snap ik dan niet zo goed waarom je dan geen FIFA speelt. Ik weet het, smaken verschilllen. Maar FIFA speelt niet slecht. Maar is zo veel meer uitgebreider. Als je het leuk vind om een kut team van begin af aan op te bouwen, heb je in FIFA een 3e divisie Engeland. Kan je echt super heerlijk een team opbouwen ook omdat er zoveel spelers in het spel zitten.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Omdat het toch in de essentie om de gameplay gaat? Anders zou ik wel Football Manager spelen want daar kun je in de fucking laagste divisie beginnen van Engeland en is veel uitgebreider dan PES en FIFA bij elkaar...
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit. FM 2017 kun je al uitgebreider noemen dan alle PES en FIFA games sinds hun eerste uitgave. Ken FM als serie goed en weet dat er echt achterlijk veel gameplay in zit. 8) Teveel zelfs...! :+
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Zeker weten ik speel het al sinds 2006 ofzo maar speel ook FIFA en PES maar FM is gewoon t realisme het beste;)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De AI in FIFA is in vergelijking met Pro bar slecht, het is daarom een stuk minder leuk om tegen de CPU te spelen in die game, 3 Engelse divisies of niet...
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Te voor de hand liggende vraag of weet niemand hier het antwoord op? :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat voor error kreeg je? Je kunt max 20 teams tegelijk doen anders loopt die vast.

    Beste OF vind ik nog lastig haha. Die DFL OF is erg compleet maar hij is nu allemaal competities in rap tempo erbij aan het gooien waardoor de kwaliteit minder word.

    Ik ga eind deze week ff snel een OF samenstellen uit verschillende competities.
    Jammer dat er nog geen MLS is want die wil ik gebruiken voor de PEU League denk.
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Op het einde van alle bestanden converteren kreeg ik zo'n melding, weet niet meer welke. Ik wil voor mijn gevoel gewoon alles weer clean hebben en een nieuwe poging maken met een recente goede OF ;)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja dan heb je teveel geimporteerd gok ik ;)
     
  19. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    boysssss, ff een ordinair promo berichtje vanuit Pesholland

    Check www.pesholland.com en neem alvast vrij op zondag 23 oktober.
    Een heuse MYBET EUROPEAN OPEN, waarin alle europese pes spelers het maandelijks tegen elkaar kunnen opnemen voor speciale MYBET prijzen.

    we gaan zo naar buiten hiermee, maar ik wilde jullie alvast van deze nieuwe toernooien op pesholland op de hoogte brengen


    ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen ter info
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Tuurlijk.
    Have fun!
     

Deel Deze Pagina