1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    haha lekkere goal hoor ! :)
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heerlijk, wat is t toch een topspel met weinig scripted momenten hoor!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Zeker weten alleen balen dat de x1 geen OF ondersteund hopelijk fixt ms dit ..:)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben bang dat MS dat niet gaat doen.
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Toch hoop ik het wel mischien tegen beter weten in:)
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Yeeey ik heb 'm nu ook hoi hoi hoi
     
    HanTerp en ageQned vinden dit leuk.
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoe kan t dat fifa 40x beter verkoopt?!!!heb m wederom serieus een kans gegeven, maar al bij de eerste paas... die bal is n balon man


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Wie houdt er nou niet van ballonnen..
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mischien omdat FIFA gewoon alle licenties heeft en PES niet dat is voor veel mensen de reden dat ze toch voor FIFA kiezen
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    netjes doe je goed hoor we kunnen wel x potje tegen elkaar spelen als je wil?
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Terechte winst voor PES :)
    Ik had gisteren trouwens een wedstrijd waarin maar liefst drie vrije trappen door de CPU werden veroorzaakt. Allemaal in de eerste helft. Een record voor de wedstrijden die ik tot nu toe gespeeld heb :)
    Dat lag niet aan de lengte van de wedstrijd; die was gewoon de default-lengte.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind die vergelijkingen tussen PES en FIFA beetje nutteloos. Vooralsnog verkoopt FIFA 40x beter dus om nou te zeggen dat FIFA wint... Neuh.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hooo-hooo... we hadden het niet over de verkoopcijfers, maar over de kwaliteit van het spel.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja maar wat hebben we daaraan als niemand PES koopt?
    Ik lees dit elk jaar weer maar FIFA gaat er gewoon met het geld vandoor ;)
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Met welke settings speelt iedereen hier eigenlijk? Ik speel alleen Master League/Offline, dus de settings moeten daar het meest geschikt voor zijn. Ook zal ik waarschijnlijk het slechtste team uit een 2e competitie selecteren :D (geen topteams met topaannames, schoten etc.)

    - Gamesnelheid 0, of -1 -2?
    - Advanced shooting (heb ik al aanstaan, moet ik nog wel echt leren. Vind de 'richtingen' die je moet selecteren niet echt logisch voor m'n gevoel)
    - Passing basic, manual of advanced? Heb het nu op basic laten staan, maar kan me voorstellen dat het wel iets meer voldoening geeft als je manual allerlei mooie dingen kunt toveren.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind de snelheid goed op 0. Dat komt misschien ook omdat ik niet met top-teams speel, die van zichzelf al snel spelen.
    Passing op manual is het leukst, vind ik. Wel moet je in het begin nog wennen.
    Schieten daarentegen vond ik al moeilijk genoeg op basic :+

    @Tyrant , hoe kom jij aan het spel, als niemand het koopt ? :p
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, soms speelt de tegenstander flink wat agressiever. Vind het zelf wel fijn. Had met Barca een wedstrijd tegen Real Madrid, en volgens mij liep half Madrid op het einde met een gele kaart op zak, want die waren lekker aan het schoppen...


    Mjah, als FIFA echt ondermaats is, dan grote kans dat er alsnog redelijk wat FIFA-kopers zijn die straks met de kerst PES voor 25 euro ofzo aanschaffen in een sale.

    Ik heb zelf geen aandelen in EA of Konami, dus zolang Konami gewoon PES blijft maken, vind ik die verkoopcijfers ook niet erg boeiend. Dat is aan Konami om op te lossen.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Scheelt ook een hoop dat FIFA ook nog gewoon een goede voetbalgame is. Als die gameplay wise nou echt dikke sproeipoep zou zijn dan zouden mensen misschien een keer overstappen op PES.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Elk jaar wordt er gezegd dat er FIFA spelers over zullen stappen, maar het zijn merendeel wat hersenloze schapen die echt niet een mindere game gaan spelen puur omdat de gameplay beter is. Want laten we eerlijk zijn, enkel de gameplay is superieus, de rest is echt matig tot slecht. Het begint al bij de fonts in de menu's bijv.

    En zolang KOnami PES blijft maken ligt nu bijna 1 op 1 samen met de verkopen aangezien het de enige franchise is van Konami. Nu gok ik dat PES2018 nou niet een heel duur project is maar verkopen zijn wel vrij essentieel om nieuwe delen uit te poepen dacht ik zo.

    Edit:
    http://www.xboxworld.nl/artikelen/review/pro-evolution-soccer-2017x/

    De review van Xboxworld zelf is misschien nog wel het meest typerend :lol:
    Van de 1.000 woorden gaan er 160 over gameplay. Dat komt gewoon omdat een game anno 2016 meer dan alleen gameplay moet bieden en daar is PES het trieste voorbeeld van.



    Alleen zeggen dat PES alles jat van FIFA. WTF? En dan zeggen dat PES z'n eigenheid heeft verloren. Bizar.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2016

Deel Deze Pagina