heb ik geprobeerd maar ik moet weten hoe ik m iig tussen de palen krijg bak er nogsteeds niks van xd ook in trainingsmode niet xd
Misschien staat het schieten bij jou op advanced settings en dan ziet het er zó uit: https://www.konami.com/wepes/2017/manual/ps4/en-us/control_advance.html Je kan controleren waarop het schieten bij jou is ingesteld. Ga in het hoofdmenu naar het tabblad 'extraatjes' waar je dan opties kunt vinden. In de opties kies je voor inst spelersgegevens Dan klik je op jouw spelersgegevens ( meestal de eerste in het rijtje ) Dan kom je in het menu 'bewerk spelersgegevens' Daar staan een hoop instellingen en je kiest dan 'soort schot' en dan zie je waarop jouw schottype staat. Normaal staat dat op 'basis', maar misschien is dat veranderd en staat het op geavanceerde instellingen of handmatig ( zie ook de link bovenaan in deze post ). Verander deze schiet-instelling en kijk waarop het het beste gaat, succes
Bij Master League zit ik nu in het derde seizoen, maar ik werk dat er weinig wordt getransfereerd in de Eredivisie. Valt dat bij jullie ook erg op? Bovendien valt het mij ook op dat het niveau 'Superster' na een tijdje te makkelijk wordt. Champions League wedstrijden ben ik 95% de baas in een wedstrijd. Dat hoort met Ajax natuurlijk niet. Ten slotte heb ik nog een vraagje. Waar kan je de statistieken vinden van vorige seizoenen in Master League. Ik wil bijvoorbeeld weten hoeveel Dolberg er vorig seizoen heeft gescoord. Weten jullie dat? Alvast bedankt!
Nieuws van PES 2018... Misschien een PES 2018-topic openen? http://www.eurogamer.nl/articles/2017-05-17-pes-2018-release-bekend
Ik kan ook niet wachten! Ik hoop echter wel dat ze het licentieprobleem oplossen, want ik kan met mijn Xbox one versie niet een option file gebruiken. Tevens mag het een het ander veranderen in de animaties, met name van dribbelen. Ten slotte mag de computer moeilijk worden. Op het hoogste niveau win ik altijd..
Voor de mensen die nog veel PES 2017 spelen, er is een nieuwe OF met nieuwe clubkits enz en updated teams .
Die van PESUniverse of van PESWorld!? Ik heb net afgelopen weekend de v6 van PESUniverse erop gegooid.
Heel vreemd ben een nieuwe ML begonnen maar elke x als ik een wedstrijd wil spelen,kan ik maar een speler selecteren om mee te spelen iemand die weet hoe dit op te lossen? thnx