Ik begin me een beetje zorgen te maken, eerlijk gezegd. 2de potje ook (te) makkelijk gewonnen, Ajax-Brugge 4-1, en 3de potje 1-1, maar toen was ik eerlijk gezegd gewoon dingen aan het proberen om te kijken of dat ook lukte, dus rare dribbels enzo, en ik vind het allemaal iets TE makkelijk gaan.
In de demo krijg je vrijwel geen ruimte voor afstandsschoten, je werd voortdurend opgejaagd, er was moeilijk door te komen, duels waren pittig om te winnen, etc etc. Nu dribbel ik met Younes en Ziyech vrijwel moeiteloos erlangs, spelers hebben erg veel ruimte, verdediging van tegenpartijen is echt veel opener, en 'luier' wat betreft afjagen, etc etc.
Ik speel op Top-Player: Het hoort dan gewoon ieder potje billenknijpen te zijn en met moeite 1-0 of 2-1 winnen, of zelfs tevreden en trots terugkijken op een gelijkspel dat je eruit gesleept hebt.
Nogmaals, eerste dag, eerste paar potjes, en ik weet dat iedere site de game hoge cijfers geeft, en ik vind het zelf verder ook lekker aanvoelen, maar als iemand die uitsluitend tegen de CPU speelt, en ontzettend positief over de demo was (op enkele minpuntjes na), zit ik nu een beetje verbaasd naar die AI te kijken, die zo geweldig was in de demo wat betreft tegenstand en vooral verdedigend, en nu voelt het gewoon iets te makkelijk...
Ben benieuwd naar de rest van de meningen hier in de komende dagen. Zou natuurlijk kunnen dat ik eventjes in absolute topvorm verkeer ofzo (al gebeurt dat eigenlijk nooit bij mij, want ben een vrij matige gamer...), maar ik maak me dus een beetje zorgen...
Klik om te vergroten...