stuur je mail maar via pm en dan mail ik hem je dit weekeind via we transfer (ww om uit te pakken = V2PESUNI ) let even op: als je een berichtje stuurt, doe dan direct je mailadres erbij anders moet ik daar weer om vragen enz. en zoveel tijd heb ik nou ook weer niet. het is een hele volle optionfile. dit is ook degene die dit jaar als basis zal gelden (wordt nog een keer of 4 minimaal geupdated, maar hiermee kan je prima vooruit dit jaar). hier de tutorial:
Ik speel veel over de flanken en wanneer er een bal weggekopt wordt net buiten de grote rechthoek heb ik daar nooit iemand staan om naar doel te rammen. Iemand die weet hoe ik daar iemand kan laten post vatten als er voorzetten van mij komen?
Om er zeker van te zijn dat we dezelfde WEPES-file hebben: de mijne is 397.670.158 groot (ingepakt) . Wanneer heb jij 'm ge-download, Wim? Mogelijk is er een nieuw password opgezet.
Als je de live update doet zijn de spelers van de Bundesliga weg. Als de live update uit zet dan mis je weer de transfers. Beetje jammer.
Ja, ik ga het ook maar bij option file 1 laten. Ik vind het zo een gedoe om die Bundesliga apart te doen. En ik zit toch niet echt op de Bundesliga te wachten.