1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

1. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Yup dat vind ik ook. Voorkeuren en wat ons beter legt is er altijd. Maar qua sfeer en game modes kan ik Fifa geen minpunten geven

2. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Eens ! Alles is top. Echter de gameplay kan ik niet aan wennen

3. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    Behalve als je online gaat spelen en zon kereltje met een kut wifi verbinding treft ongelofelijk dat dat nogsteeds kan lagg als fuck dan drama

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien is dat opzet...

5. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Soms wou ik wel dat je ook spelers kon verhandelen in MyClub. Nu moet je wel zoveel geluk hebben om de spelers te krijgen die je wilt hebben.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel geen MycCub. Kan je daar dan geen transfers naar eigen wens doen?

7. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Even een vraagje voor degene die PES en FIFA hebben.
    Ik heb ze ook allebei en merk toch dat ik geen lol meer beleef bij het spelen van FIFA. Bij mij is PES 2019 hiervan de oorzaak. Deze speelt naar mijn idee vele malen leuker.
    Vooral de verdedigers in FIFA ten opzichte van snelle spitsen (Botteghin die Neymar inhaalt), het maken van doelpunten voelt niet 'Wow' aan, enz. Hebben jullie dat ook?
    Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb allebei de games. De reden dat ik FIFA 19 speel, is omdat ik daar de Pro-clubs mode kan spelen, die PES niet heeft.
    Zonder die Pro Clubs mode zou ik FIFA niet kopen. Er is geen enkele twijfel dat PES lekkerder speelt.

Dranx vindt dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik speel Fifa sinds Fifa 09 niet meer. Dat was geloof ik de eerste footie game die ik op mijn nieuwe PS3 speelde.
    Op de PS2 speelde ik ook alleen maar PES. Maar die graphics van Fifa 09 zagen er destijds best sick uit. Dus wou even wat anders proberen.

Ben trouwens geen PES fanboi ofzo. Kan beide spellen waarderen. En soms een potje bij vrienden blijft leuk.

Maar thuis op de bank, speel ik sowieso altijd PES. Kan uren lang Myclub en Master League spelen zonder me te vervelen.

Maar het sociale aspect bij Fifa is beter. Menu ziet er slicker uit. EA heeft natuurlijk alle licenties. Maar de core gameplay bij PES is veel beter.

Als je echt met vrienden etc etc online wil spelen, dan is Fifa denk ik wel de betere keuze. Als je meer van het offline gamen bent, en gewoon een realistisch footie simulator wil... dan zou ik altijd voor PES gaan.

rubenpol007, Yellow 13 en Dranx vinden dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Man ik mis Master League Online. Heeft t maar 2 jaar volgehouden maar wat een gruwelijke mode was dat.

Dranx en ageQned vinden dit leuk.
  11. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb sinds jaren weer eens beide games, maar heb toch vaker de neiging om PES op te starten dan Fifa. Dit komt voor mij vooral door de gameplay die ik van PES gewoon lekkerder vind.

Echter vind ik de verschillende modes die Fifa heeft weer beter dan en de sfeer die Fifa heeft mis ik wat bij PES. Maar omdat bij mij gameplay alles is en het belangrijkste vind. Blijf ik toch meer PES spelen dan Fifa.

Dranx vindt dit leuk.
  12. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    Nee je verdiend geld in my club met wedstrijden winnen. Dan kan je pakjes van 3 kopen en dan weet je niet wat er in zit. Ik heb wel een lekker elftal nu. Messi, Ronaldo, Beckham, Salah en ga zo maar dooorrrr

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh, nou, niks te klagen dan... :eek:

14. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Nee als je alleen voor dat soort spelers gaat niet nee. Maar wil je bijvoorbeeld een elftal hebben met alleen Nederlanders dan is dit een heel ander verhaal.

15. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    Ik vind FIFA opzich ook wel tof om te spelen vooral CL met PSV alleen jammer dat het stadion er niet inzit idem voor de kuip erg jammer

16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Dat was niet te merken aan je eerste berichten over Fifa.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    Klopt moes er ff inkomen en wat instellingen aangepast haha xd

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb vandaag eindelijk tijd om die universe 2.0 patch te installeren.
    Vraag: Ik zag behalve de patch voor de Bundesliga ook nog bij competitiestructuren de MLS staan. Kan je die ook installeren en zo ja, moet je dan nog wat met Draw-size veranderen, dus zoals bij de Bundesliga?

19. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    Kan iemand mij per mail die patch ook toesturen in een pb?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vond vandaag eindelijk de tijd om PESUniverse 2.0
    te installeren.
    Hij kwam op een rare fout en ik hoop dat de andere PES-spelers die dit ook hebben geïnstalleerd mij kunnen helpen.
    Hij geeft namelijk aan dat het nationale team van Israël niet kan worden gevonden. Daarbij schrijven ze dat ze die niet kunnen vinden. Dan schrijven ze in het ene geval Israël met een trema ( dus Israël ) en het andere geval zien ze het als Israel, dus zonder trema.
    Is dit werkelijk een fout of heb ik het importeren van de teams toch fout gedaan?

Verder vond ik het gek dat je Brazilie als enige team uit de Conmebol hebt.
    Het filmpje lijkt wel goed, waar de tutorial op staat, maar het gaat werkelijk als een race-auto, zosnel en ook kommentaar is er niet bij. Best mogelijk dat ik daar fouten in heb gemaakt.
    Weet iemand nog een andere tutorial voor PesUniverse 2.0?

Deel Deze Pagina