1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    v3 is uit: ww is V3PESUNI

    stuur me maar een mail en graag direct je emailadres erbij, dan mail ik je vandaag of morgen de link via wetransfer.

    de groeten en dat vites vandaag maar mag winnen van heracles ;)


    hier de geschreven tutorial voor v3

    1a) If you have already imported V1 or V2 of the Option File, we recommend deleting all images in edit mode by going to Edit Menu>Import/export>Delete Images (simply delete all images in each of the 6 folders STRIP (L) to STADIUM.
    1b) If you are installing fresh and it\’s your first Option File import, then continue to Step 2


    1. Download the file from the Gold/Silver Hub and save to your PC.


    2. When its downloaded, pop your USB into the PC and go to the downloaded file

    3. Right click on the downloaded folder and choose extract to/WEPES to create an extracted folder. Enter the password also which will be available beside the download link (Google 7zip or winrar trial if you don\’t have an extraction software)


    – Once extracted, drag the extracted Option File folder named WEPES that you have just extracted to your USB\’s root. (Simply drag and drop onto your USB)


    5. Put the USB in your PS4

    6. Go to Extras tab in the main menu of PES 2019

    7. Choose APPLY LIVE UPDATE

    8. After live update is complete, go to EDIT MODE

    9. In EDIT MODE Menu, go Data Management > Import/Export > Import Competition

    10. Check ok and select your USB

    11. Import all files, do not check any boxes

    12. When Installed, go to Competition Structure and go to draw size

    13. Select BUNDESLIGA and decrease draw size to 18

    14. Now go Data Management > Import/Export > Import Team

    15. Import ALL files by selecting SQUARE and click ok to detailed settings.

    16.Do not tick any boxes in detailed settings. Let it import for 15 minutes or so.


    – If an error occurs, make sure you extracted correctly, your USB is optimized correctly and that your PS4 has the latest updates.) Re-import any failed teams.


    17. When done, go to Data Management > Import/Export > Import Team

    18. Select all files with BUNDESLIGA in the name as well as BRA_V3_EQ-EMERSON_Santos and also all Chinese teams (chinese teams start at BeijingG_KGBRP_V1 and end at TianjinTEDA_KGBRP_V1. Also select Brazil, Serbia, Honduras, Jamaica, Mexico, Panama and USA.

    19. Go To Detailed settings & tick the second box – Apply player and squad data and tick the third box – Overwriting image files of the same name

    20. Click ok and let it import.
    21. Now you have V3 installed
     
    Dranx, HanTerp en ageQned vinden dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat is snel nice.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @hully , als ik het goed begrijp wordt met deze methode het team van Schalke 04 niet gemoved naar de Bundesliga?
    Als ik dat goed heb, is er dan een methode om alleen Schalke 04 handmatig in de Bundesliga te krijgen?

    Geweldig werk trouwens, die uitleg :thumbs:

    EDIT: Ik wilde het allemaal doen zoals je had geschreven, maar ik heb blijkbaar een andere option file dan met die Chinese teams. Die zitten er namelijk niet bij.
    Verder heb ik wel Brazilïe maar alleen onder de naam Commebol_BRApesuni1024 ted

    Trouwens, nog iets geks: Als ik met Bayern München wil spelen met LIVE-update AAN heeft Bayern 4.5 sterren en als ik hem op update Off heb, heeft Bayern slechts twee sterren. Dat gaat op voor alle Bundesliga teams. Is dat normaal, of heb ik dan iets verkeerd gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2018
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Schalke en Leverkusen moet je handmatig doen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heel fijn... en hoe doe je dat handmatig? 8)
    En graag antwoord op die andere vragen ;)
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Kijk ff vanaf 4:40



    Die andere vragen nog niet naar gekeken.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt, ga ik later vanmiddag naar kijken. Het trouwens een hele andere OF, zo te zien :eek:
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de meeste problemen opgelost, behalve het verschil in aantal sterren in de Bundesliga. Bijvoorbeeld Bayern Munchen heeft met Live Update aan 5 sterren en met Live-Update uit slechts 3 sterren.
    Op hoeveel sterren staat Bayern Munchen bij jullie?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gezien het plaatje hieronder zou ik zeggen dat iedereen dat probleem moet hebben waar de Bundesliga teams minder sterren hebben als je met LiveUpdate on speelt....
    Dus voor het correcte aantal sterren moet dan blijkbaar LiveUpdate uit staan... :confused:

    [​IMG]

    Voor wie het niet weet, voor het switchen met LiveUpdate aan of uit, moet je de rechter stick indrukken...
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2018
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even een foutje uit een eerdere post verbeteren:


     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zelfde. Update aan en alle spelers zijn weg dus 3 *. Update uit = 5*.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat betekent dan dat je geen import team kan doen zonder dat het ten koste van de kwaliteit van de sterren gaat.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Inderdaad ja, dat is wel jammer.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik doe via opties een live update inclusief spelers. Dan kan ik gewoon een Bundesliga seizoen doen met de echte spelers maar ook met updates van de transfers van alle teams. Dus via dat laatste tabblad op je homescreen. Niet via R3 dus.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dat is proberen dan.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je? Als ik in het hoofdmenu, tabblad extra's ga ( dat is het laatste tabblad ) , dan heb ik bij options:
    -personal data settings
    -Soundtrack
    -VSCom record
    -Credits
    -Data version
    -Save system data
    -delete live update data
    Ik denk toch niet dat je "delete Live update data" bedoelt?!

    Ik denk dat je een ander tabblad bedoelt.
    Kan je dat even duidelijk maken?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2018
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hi Han,
    Nee, het zit niet bij opties, het staat linksonderaan bij het tabblad Extras (apply Live Update). Dan kun je ook een vinkje voor de spelers aan of uit zetten (ik laat dat aan staan). Dan gaat hij het ook allemaal downloaden en overschrijven. Ik heb het getest en ik kan dan een competitie offline in de Bundesliga spelen met Bayern inclusief de echte spelers en ze hebben dan 5*. Als je dan in de CL speelt en bijvoorbeeld tegen Ajax moet, dan zitten de nieuwe spelers zoals Bandé en Tadic er gewoon bij.

    Doe ik echter een live update met R3, dan is Bayern 3* en zit een Kluivert nog bij Ajax. Probeer het maar eens. Ik vond het ook raar en ik probeerde het gewoon. Ik wilde een Bundesliga spelen toen ik de OF net had en ik daarvoor met R3 een liveupdate gedaan en toen was Bayern 3* met fake namen toen ik een competitie offline wilde spelen maar wel met een transferupdate omdat Tadic bij Ajax zat en Kluivert niet. Dus toen deed ik de Live Update met R3 niet, had Bayern wel 5* met de echte spelers, maar waren er weer geen transfers doorgevoerd want ik zag geen Tadic bij Ajax maar wel Kluivert. Daar baalde ik van, maar via "Extras en Apply Live Update" werkte het weer wel.
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah.. vandaar, het is gewoon dezelfde apply update die je moet doen als stap bij het clean installeren van patch 2.0 :cool:
    Bedankt voor de toelichting.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik snap er geen fuck meer van. Ik ga Sensible Soccer spelen.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Doe niet zo...gevoelig
     

Deel Deze Pagina