Wat speelt het in het begin k*t zeg als je FIFA gewend bent! Maar ik ben er wel heel blij mee! Heerlijke wedstrijden gespeeld tot nu toe
Offline Masterleague (PS4) Het is een leuk spel, maar de AI is niet al te best. Of ligt dit aan mij? - Medespelers lopen niet vrij of zoeken geen diepte -Verdedigers lopen niet met hun man mee of blijven soms gewoon even stilstaan -Voorzetten van de zijkant van de CPU gewoon niet te verdedigen (hier al vaker genoemd) En heeft er iemand al een penalty gezien? Nul voor nul tegen en zit nu in januari.
Al een paar x penalty gekregen en weggegeven. Verdedigers die gigantische ruimtes achter zich laten is erg irritant idd. Soms staan ze gewoon veels te ver naat voren. De game is soms gewoon overduidelijk scripted, helaas.
AI niet goed? Moet je voor de grap eens de Pro Club mode van FIFA proberen dan zie je pas wat 'niet al te best' is...
pes 19 is (zeker na de diverse updates) echt geweldig! de kuip erg mooi, ontiegelijk geloofwaardig nagemaakt.
Persoonlijk heb ik liever dat ze dan wat mooie stadions toevoegen, op schitterende exotische lokaties. Eentje midden in Hong Kong bijvoorbeeld, met al die gigantische gebouwen eromheen... en een mooie groene berg... https://en.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_Stadium Al die Westerse stadionnen, ze zien er grotendeels hetzelfde uit. Die van Monaco vond ik wel een erg mooie toevoeging, maar meestal zie je dus geen reet van de omgeving, omdat je gewoon tegen 4 hoge tribunes aankijkt. Beetje eentonig dan.