Ben opzoek naar een leuk elftal om een nieuwe ML mee te beginnen. En het liefst ook dat het leuk blijft xd
Ik speel altijd MyClub met een 3* team en dat is echt prima. Online tegen 3* teams spelen is zoveel leuker. Online divisions speelt wel soepeler maar daar kun je helaas niet instellen dat je gelijkwaardige teams kunt selecteren...hopelijk kan het in PES2020 wel.
Vindt het nog steeds jammer dat Master League Online is gekillt, als dat leuk was doorgewerkt was het echt een toffe mode geweest.
Tsja meestal wordt er op voorhand heel lovend gedaan over de nieuwe tekomen PES. Tot de demo dan tempert het allemaal wat en bij de volledige release........
Klopt, en vaak zit er ook nog eens een verschil in gameplay tussen de demo en de retail-versie, waarna er massaal gezeik komt, en dan fixen ze dat (meestal) 1-2 maanden later met een dikke patch/update. Afgelopen jaar ook zo: Allemaal gezeik omdat de tegenstander heel cheap scoorde steeds, waar je niets aan kon doen, en nog wat andere irritante dingetjes, en tegen de tijd dat ze dat dan opgelost hebben, is de digitale versie al een keer dik in de sale geweest, dus waarschijnlijk wacht ik daar ook dit keer weer op, ook omdat ik de game liever digitaal heb, ipv fysiek.
Dat filmpje ziet er heel goed uit, in feite de beste die ik ooit van Konami gezien heb. Ik vond het alleen luguber dat Johan Cruijff ook te zien was; hoe kwam Konami aan zijn portret-rechten??!! Die kan Cruijff ze niet gegeven hebben...
Misschien wel, misschien via zijn familie? Mij maakt niet uit. Ik hou het in de gaten tot na de release. Misschien even over het feit heen zetten dat PES weinig echte licenties heeft, maar als ik zie en lees hoe FIFA 19 bijvoorbeeld op Xbox Live afgebrand wordt, dan is het misschien wel tijd om echt helemaal klaar te zijn met EA. Konami: Ik hou het in de gaten.
Ik vond de footage van FIFA20, en dan met name de animatie, er echt niet uitzien. Ik zie bij PES2020 ook geen grote grafische vooruitgang, maar dat is qua spelers en animatie eigenlijk al jaren meer dan prima, dus daar maak ik me ook niet zo druk over...