Mooi zo Van mij mogen de doelpalen wel stukje verschoven worden. Hoevaak ik wel niet op de paal schiet is niet normaal meer
Sorry dat ik me zo weinig laat zien, maar ik ben ziek. Vage klachten die zowel op een heel hardnekkige virus-infectie wijzen, maar ook ( als het erger is ) op een auto-immuun ziekte. Het maakt mensen moe ( zeker een virusinfectie ) en lusteloos, waardoor ik voorlopig even geen PES speel. Komt wel weer goed
Ik zoek eigelijk een goeie OF kocht eerst altijd die van PU maar je kunt daar nietmeer zonder CC betalen erg jammer hun hebben namelijk wel een super OF Mocht er dus nog iemand een goeie hebben gooi m ff hierin thanks!
Thanks guys, gelukkig is er veel voetbal op TV om me wat te vermaken Ik wens jullie alelmaal veel leuke potjes PES! Mijn potjes PES komen later wel weer.
Sterkte kerel. Ik denk dat we allemaal wel ons best zullen doen om je naam in ere te houden als we online spelen, of een finale halen. Hopelijk krijg je beter nieuws dan je verwacht. Nogmaals sterkte met alles.
als ik hem heb (ik heb de PU besteld), deel ik hem met jullie via WT wordt woe of do . PM me alvast je emailadres en je naam erbij (dus niet alleen je naam) grt
Kerel: We zouden op onze donder krijgen van de mods en mede forum leden als we dat niet waren na wat je vertelt hebt. En zo nu en dan heeft iedereen wel eens een K.U.T. periode in zijn leven. Er een beetje voor elkaar zijn op dit soort momenten kan geen kwaad, ipv al die haat.