Geen vrouwenvoetbal een minpunt, tsja. Las ook al ergens niet deze review als minpunt dat er geen var in zat. Als ik ergens niet op aan het wachten is dan is is het wel de VAR in een voetbal spel.
Damn! In de master league begonnen met Feyenoord. Kreeg ik bij de 1e transfer deadline een bod van 78 miljoen op Berghuis . Marktwaarde was 35 miljoen (ook best wel aan de hoge kant). En dan toch nog de gok wagen om er een hoger bedrag uit te slepen. Uiteindelijk 88 miljoen voor Berghuis gehad. Moet niet gekker worden!
Hahahahah dat mag wel weer eens tijd worden ja . Heb mijn vervangende rechtsvoor al binnen trouwens. voor Ik heb werkelijk geen idee. Snapte er geen reet van toen die aanbieding binnen kwam. En dan nog ff getwijfeld ook he? Enige speler die nog iets kon betekenen in het team (zoals in het echt ook helaas ). Maar goed, dan maar wat meer vechtlust met het overgebleven zooitje . Was ook 2 uur voor de deadline rond, dus kon ook niets anders in de plaats halen.
Developers hebben via social media al aangegeven dat ze een aantal zaken gaan fixen in een gameplay-patch (super-cancel die niet altijd werkte, hopelijk de cursor-change, weet niet of ze nog iets met de scheidsrechters zouden doen, maar aangezien vrijwel iedereen daar over klaagt lijkt het me dat ze er wel naar gaan kijken, etc etc) Ik verwacht de game binnen 2-3 weken wel in de (digitale) sale, dus dan schaf ik hem aan. Heb er weer zin in. 2019-2020 lijkt een seizoen te worden met een ontzettend leuke nieuwe generatie in erg veel teams. Zeer veel jong talent overal, waarmee je dus redelijk betaalbaar een team kunt samenstellen waar je hopelijk jaren mee kunt doen.
Vorig jaar kwam de sale ook vrij snel na de release, en dat jaar ervoor ook. Vorig jaar volgens mij echt na 3-4 weken ofzo, eigenlijk gelijktijdig met de gameplay patch destijds. Kan best zijn dat ze de sale een beetje timen met de release van FIFA.
Heb 'm nergens voor €40 gzien. Goedkoopste is €45 incl bij Allyourgames. Maar goed, als je meer dan 100 uur speelt. Dan maakt die €5 meer of minder toch niet uit. PES is wel een game die idd snel in de sale terecht komt. Vorig jaar ook na een anderhalve maand al gebeurt geloof ik. Dus als het geen haast heeft. Is 1-2 maanden wachten wellicht een betere optie.
Ik heb hem inderdaad voor rond de 45 euro. Eigenlijk ruim 43, maar die site vroeg kosten voor het betalen via PayPal. Gamivo of zoiets, code werkte dus uiteraard. Beetje zoiets als Instant Gaming. Gaat wel lager worden bij een sale denk ik. 40 ben ik inderdaad nog niet tegenkomen. Wel vlak na release al een Gears 5 voor onder de 40.