Behoor niet tot de beste PES spelers. Maar in Myclub win ik vaker dan dat ik verlies. Vaak verlies ik op het nippertje. Heel sporadisch met 2 doelpunten verschil. Soms ben je ook de hele wedstrijd beter. Maar verlies je toch geheel onverdiend in de slotfase.
Gisteren wel voor het eerst echt letterlijk weggespeeld. Ook tegen een Nederlander. Username weet ik niet meer. Maar stond na 20 min al met 3-0 achter. Gelukkig was dat (na wat tweaken van mijn formatie) ook meteen de eindstand.
Maar ik werd wel even van het kastje naar de muur gespeeld.
P.S. Als PES 2020 digitaal in de sale is. Ga ik mijn fysieke exemplaar wel verkopen. Koop PES al jaren digitaal. Dit jaar voor het eerst weer fysiek gekocht (omdat hij 4 dagen voor de releasedate al werd verstuurd ). En ik merk toch dat het swappen van disc voor mij best storend is. Vooral als mijn zoontje weer eens Lego Undercover heeft gespeeld. Wil je snel PES opstarten. Moet ik eerst de disc zoeken. Voor mensen die gewend zijn alles fysiek te kopen, is het wellicht geen probleem.
Maar ik koop games waarvan ik weet dat ik ze meer dan 100 uur ga spelen, 9 van de 10 keer altijd digitaal. Dus het is wel even een beetje wennen.
Laatst bewerkt: 22 sep 2019