1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 4 Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghoulio, 21 dec 2004.

  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toen ik het spel in mijn xbox deed kwam dat filmpje enzo allemaal maar toen dat option file loading in beeld kwam stond er:
    Option file damaged, en ben ik alles kwijt.. :mad:
    Ik heb hem nu een aantal keer schoongemaakt en opnieuw geprobeerd maar hij blijft weergeven option file damaged |:- Er zitten trouwens geen grote krassen op ofzoiets..

    Wie kan mij helpen :'-(
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh shit, das big problemo, maak disc anders gewoon effe schoon met je zus der bril-lapje of ga terug naar die vent waar je hem heb gekocht...
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    de option file is een bestand wat bij het opstarten van pes vanaf je harddisk geladen word. hierin worden je aantal pespunten die je hebt behaald, je settings enzovoort opgeslagen. zo kun je dus met een willekeurige pes-disc spelen op jou xbox, zonder dat je je settings kwijt bent. het ligt dus NIET aan je disc, is niks mis mee, maar je option file dat op de harddisk staat is beschadigd.ik weet ook niet hoe je dit, en of je het überhaupt kunt je repareren.ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    groetjes jponline
     
  4. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus er is gewoon GVD iets kapot in men xbox |:- :mad: :'-(
    Dat vind ik dus echt serieus kut!!
    Zou het te repareren zijn?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als ik het goed heb is dit een probleem dat vaker voorkomt. Het ligt idd niet aan je disk en ik denk ook niet dat je xbox kapot is maar het is gewoon een soort bug. Had het niet iets met Xbox live te maken?
     
  6. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen xbox live ... :confused:
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of pes het nog doet, omdat hij geen option file kan laden. als hij het nog wel doet, kun je hem verwijderen in: options/museum/rechts onder staat option file. dan opnieuw opstarten en een nieuwe option file aanmaken. tenzij je je option file niet kwijt wilt, wat me vrij logisch lijkt :+ . ik denk dat je option file niet meer te redden is, maar dat weet ik niet zeker.

    _0/

    jponline
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    deze shit heb ik net ook gehad... echt klote. Ik ben nu bezig met een nieuwe option-file. Het spel doet het dus nog wel, maar je bent wel àlle settings en PES-punten kwijt.
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    das altijd lullig. Vooral als je net de hele handel aan hebt zitten passen.
     
  10. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je geen back-up maken van je option file?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is een bug in PES4, er is niks mis met je xbox, ik heb het probleem ook gehad, samen met vele anderen.
     

Deel Deze Pagina