Zo'n vriend van mij ook die is helemaal verslaafd aan fifa. Ik kan dat gewoon niet begrijpen, als je echt een liefhebber van voetbal ben dan speel je pro evo. Wel leuk hoor die truukjes bij fifa maar je hoeft maar een paar keer te kappen en te draaien en je bent bij de 16 van je tegenstander. En scoren is al helemaal een eitje. En het is zo focking traag en niemand gaat diep. Ik word er gewoon helemaal gestrest van als ik hem speel.
jah het scoren is cker makkelijk en ze kijken ook niej naar het doel als je op doel schieten maar naar de zijkant moet je maar eens goed opp letten in de herhaling
toch snap ik het argument ook wel een beetje hoor! soms speel je de bal en dan wil je m naar een pepaalde persoon spelen en dat gaat dus niet (altijd ) goed (veel langs de zij lijn? en wat dacht je van de voordeel regel heeft er al eens iemand voordeel gehad?en als je hoog voorgeeft hoe kun je de bal dan eerst even aannemen? Maar toch is en blijft het het voetbal spel. . uit!
en als je hoog voorgeeft hoe kun je de bal dan eerst even aannemen? zwarte knopje, leg de bal zo stil op m`n voet als het moet
van de week nog, diepe steekbal (L+Y) over zo`n 40 meter op Ronaldo (Man Red), hij neemt h`m zonder problemen aan in de loop, schuivertje > doelpunt kan wel een beetje ballen hoor ik gebruik sowieso 80% zwarte knopje
ik vind dit maar half kloppen eerst had ik het ook maar toen ik het boekje las begreep ik het meer want als je bv. a langer in houdt gaat hij daar de verste speler. Zulke dingetjes kwam ik toen achter maar voor de rest vind ik het tegen de computer toch snel vervelen maar tegen vrienden is fantastisch. en toen dacht ik in het begin dat pes 4 klote was maar toen ik fifa 2005 vroeg aan een vriend hoe die hem vond zei die niet zo leuk en toen hij hem bij mij pes 4 speelde was hij helemaal onder de indruk.
ik heb het een tijdje aangehoord, en ik denk dat het voor mij dus nu een kwestie van veel oefenen is, en bij aanname de zwarte knop gebruiken. ik zal het melden als het beter gaat. en mijn excuus nog voor degenen die zich beledigd voelden door mijn uitlatingen. ik hoop dat ik over een tijdje ook pes diep respecteer.
Haha, Gekkerd. Als jij het ook na een jaar oefenen nog altijd een k*tspel vindt dan is dat jou goed recht hoor. Je hoeft niemand je veronschuldigingen aan te bieden voor je mening. Ik zit er niet mee als jij het geen leuk spel vind, ik hoop alleen dat sommige van onze meningen over het spel je er wel toe zet om toch het spel nog even te proberen. Want het is echt een superleuk voetbalspel. Succes met het oefenen en laat het ons even weten als het wat beter gaat...