1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 4 Tournament 2005 !!!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door psvmaster, 9 jul 2005.

  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Idee is goed.. Voor Peslive zal het geen probleem zijn om er 10 bij elkaar te krijgen (wordt waarschijnlijk vechten), dus als dat XBW ook lukt kunnen we wel een toernooi houden.
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zoiets best organiseren(ik ben forumhoer van beide forums).
    Maar nu even niet, het is een vakantieperiode en op PESlive lopen momenteel al 3 toernooien. Dus dan begin ik het liefst in September
     
  3. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het wel best doen dan doen we 16 teams van PESLIVE en 16 teams van Xboxworld zo hebben we 32 teams en dan kan het ook maar dan moet die mensen van xboxworld wel meedoen natuurlijk en tijd vinden voor dit ternooi.
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee

    gamertag: FreakyOliver BE
    ploeg: Brussels = rsc anderlecht
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja hallo, weten jullie dit wel zeker boys van Xboxworld?? Mag trouwens iedereen zomaar meedoen of hebben jullie ook een selectiebeleid. Bij ons bij PESlive zijn de messen al geslepen, trainingskamp is al opgeslagen, geen drugs en sex meer tot na het toernooi........

    Wat??? Het begint pas eind september? Dan heb ik een hele blije vriendin tot september....
     
  6. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan.....het lijkt me handig dat de organisator van het vorige xbw pes4 toernooi (weet zijn naam niet meer)
    De taak op zich neemt om de beste spelers te selecteren voor de xbw vs peslive game...
    Dus ergens op het forum een inschrijf topic openen...
    En dan jullie keuze maken !
    Wel moeten jullie bedenken wat voor concept jullie willen spelen...
    Ik weet ook niet hoeveel menssen jullie kunnen optromelen !!
     
  7. Ceno NL

    Ceno NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    uh ik sta er tussen maar doe toch echt niet meer mee hoor
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    wil ook wel meedoen:

    gamertag: TitledFlyer
    team: Man Red (Manchester)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @psvmaster:

    Als je net zo goed leest als voetbalt, dan ziet het er niet best voor je uit. Volgende x niet pm-en als je niets te vertellen hebt knurft! En rot op met je uitdaging kerel..... Niet iedere gek mag zomaar tegen mij voetballen _0/
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb het toernooi georganiseerd we zitten nu in de kwart/halve finale
     
  11. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mars dan lijk jij me de aangewezen persoon om een selectie te maken van je beste spelers...voor de wedstrijd tegen peslive (als je daar intresse in hebt heet dat)
    Maar je hebt bewezen goed een toernooi te organiseren..dus jij lijkt me de ideale man voor de selectie procedure..
    Jullie mogen ook het concept verzinnen dat jullie willen spelen...
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zit Van Hooijdonk daar niet bij ;)


    Of ben ik nu met iemand anders in de war :confused:
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    .btw mijn email adress is freakyolivier@hotmail.com
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar gaat dit echt over? Jullie doen net alsof XBW een clan ofzo iets is, maar voor zover ik weet zijn jullie net zo goed member van dit forum als ik en nog 16.692 anderen...

    psvmaster probeert een toernooi te organiseren met zoveel mogelijk deelnemers, wat opzich te begrijpen is. Dat hij het een beetje overkilled lijkt me idd ook duidelijk, maar om er nu xbw tegen peslive van te maken vind ik een beetje typisch...

    Terwijl ook jij gewoon een xbw member bent, dus technisch gezien ook door mars geselecteerd zou kunnen worden. Snap je de onnozelheid?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach, neem het toch met een korreltje zout. Elkaar hebben we al afgemaakt, en we zijn nu een stel dikke vedetten (Ronaldo anyone?). Gun ons ook een verzetje.
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben member voor bazar, ik heb het normale forum al tijden vaarwel gezegd, vanwege de vele knurften©

    ©Cyrax

    maar zonder dollen

    hij opent een toernooi op peslive en opent vervolgens hetzelfde toernooi hier, dat werkt niet, want je gaat niet over twee forums afspraken etc maken

    dus degene op peslive werd gesloten

    een paar van ons lijkt het wel leuk om is tegen andere forums te battlen, zo gaan we misschien in de toekomst ook buitenlandse forums uitdagen, althans dat wil ik wel. Kijken hoe hoog het niveau echt is op peslive, dus jullie zijn een duidelijke eerste tegenstander, aangezien dit het grootste xbox platform van nederland is

    misschien gaat peslive wel gigantisch op z`n bek, weten we dat ook weer :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  17. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is geen jullie, maar das mijn mening...

    Verder rest ik mijn case maar.
     
  18. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukig bestaat een team uit meer dan 1 speler !

    Maaer het lijkt me een leuk idee..dat xbw vs. peslive !
    En met xbw bedoel ik dan eigenlijk de spelers die aan het toernooi van MARS meedoen...
    Dus ik vind dat als Mars dat wil , hij de taak op zich moet nemen om een selectie te maken van beste spelers van zijn toernooi !

    Zie het als een all-star wedstrijd....
    Wel op vriendschapelijke basis natuurlijk !!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vriendschap tijdens een wedstrijd of any kind bestaat niet...... Je moet willen winnen, willen vernederen, willen vernietigen. Je moet dodelijk zijn, niet tegen je verlies kunnen is een goede eigenschap als je een winnaar wilt zijn. Niemand wil meer met mij PES spelen gewoon op de bank, omdat ik rustig begin te slaan als ik niet kan winnen. De enige die nog durft is Mgwlee, aangezien hij degene is die altijd begint met slaan. Ik begin rustig met trashtalking als ik merk dat ik niet op een normale manier kan winnen, ik prik je in je zij als je in de aanval bent, ik druk steeds op pauze op cruciale momenten of ik trek je controller gewoon uit je handen..... Ik ben dan ook onverslaanbaar gewoon thuis op de bank.....

    Nee, verliezen wil ik niet. Als ik verlies, dan komt dit door de omstandigheden, welke voor mij op dat moment gewoon ongunstig waren. Aan mijzelf kan het onmogelijk liggen.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    wil wel tegen jouw een keer :9
     

Deel Deze Pagina