1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik kan echt neit wachten tot pes6 uitkomt en ik de fifa fans kan uitlachen
    fifa 07 heeft nu zo wel de strjid verloren, want de missende competities koopt toch niemand voor geld
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Er zullen altijd mensen zijn die FIFA gewoon blind kopen, zonder een spel als PES minstens een kans te geven.
    Vandaar dat dit deze situatie wel gunstig is. Er zijn inderdaad een hoop Fifa spelers die nu PES 6 een kans gaan geven, en dan nog altijd voor zich zelf uit kunnen maken welke game het leukste is :)!

    Als echte voetbalfan wordt het dan toch waarschijnlijk PES 6... En zien ze dat alle Licenties hebben ook niet alles is!
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds jammer dat Fifa zoiets doet... maar ik blijf erbij dat ik hem ga kopen, de gameplay beelden zagen er heel goed uit, en mischien met eventuele downloads dat de competities weer meer worden, maar het zou eigelijk niet mogen
     
  4. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    toch zou ik eens voor pro evo gaan. het eerste wat je denkt zodra je pro evo fatsoenlijk hebt gespeeld is, hoe kon ik dit al die jaren missen!?!

    echt, als het op gameplay aankomt is er maar een de beste en dat is pro evo en aangezien het nu toch allemaal next gen is maakt het toch niets meer uit. de graphics van fifa mogen dan wel wat meer show zijn, maar het gaat om de inhoud, de animatie, en dan is pro evo toch echt wel al jaren mijlenver vooruit
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haal je ze allebei?? Ik dacht namelijk dat je een Pes fan was?

    Hmm ik ga sowieso de demo gewoon checken. Maar pes haal ik standaard.
    Ik vind het een hele slechte en domme zet van EA. Maar ja beter natuurlijk voor Konami. Nu gaan er meer mensen Pes proberen.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk Don Juan, ik ga ze allebei halen en zit al te wachten op PES6, alleen wil ik allebei de games een kans geven ookal is het de lite versie van Fifa... ben liever objectief:9 , maar ik speel zoiezo nog dagelijks steeds WE10
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hmm ja zoals ik al zei ga ik de demo checken. Maar daar blijft het denk ik ook bij. Vind het een beetje zonde van m'n geld om ze allebei te halen en in de wetenschap dat ik toch alleen maar pes speel is het natuurlijk helemaal zonde!!

    Maar maybe check ik de versie voor de oude xbox wel ff.....
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik ga 100% voor PES6.

    Fifa geen NL competities is echt triets , zo typies EA . echt jammer .
    ik heb bijna alle fifa s gehad of gespeeld maar nu is het afgelopen na pes5 weet ik wel beter.

    Pes heeft diepgang .
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft PES 6 alle rechten, dus van spelers/stadions enzo?
     
  10. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    nee
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    nope. De eredivie volledig. Spanje, Italie en volgens mij nu ook Duitsland en Frankrijk. En natuurlijk Chelsea, Man U en Arsenal.

    En een paar andere europese topclubs.

    De competite van Enegland zit er wel in maar de teams hebben andere namen. Maar e spelersnamen kloppen wel.

    Er zitten heel veel stadions in maar vaak altijd met nepnamen. Maar dei zijn aan te passen. Dit geld ook voor spelers en team namen.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Ga ik altijd gewoon even een uurtje voor zitten met wat drinken en Chips :)!!
    Hoop echter dat je staks die Option File's, ook met een I-pod op de Xbox 360 kan zetten.
    Zodat je niet speciaal die Max Drive hoeft aan te schaffen ervoor...
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet niet of dit kan. Kan je nu al dingen van je ipod naar je 360 slepen?? En dan bedoel ii dus option files?? Volgens mij niet. En als dit ooit zou kunnen zal het nog lang duren. Nee ik denk dat ik maar weer eens zo'n nieuwe maxdrive in bestelling zet.
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk en dan vind ik het alweer niet leuk he...
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo niet?? Je hebt de grote competities en nog een handvol andere clubs. En landen zitten er natuurlijk ook in. En ja de gameplay is de shit.
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat, Dat gedoe met teams enzo... Het zou best dat het makkelijk te veranderen is..

    Kan je CL spelen met PES6
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.pesinsight.com/showpost.php?p=481952
    Op deze site zie je alle stadions met de nepnamen en de echte namen erbij:)
    10 minuutjes werk en je hebt alle correcte stadionnamen.
    Wil je ook alle officiele namen van de Premier Leauge clubs dan kan je OOK terecht op deze site: www.pesinsight.com
    Al met al ben je hooguit een half uurtje bezig schat ik:cool:
    Voor de echte liefhebbers die ook nog eens van vele voetballers het bijbehorende schoeisel en tape willen editen ( zoals ik ) zijn ietsie langer bezig, maar dan heb je ook wat:D
    Oja, en trouwens: dr zijn nu ook 3 nieuwe stadions inbegrepen:
    Bernabeu( Real Madrid ) en 2 van die Japans/Zuid-Koreaanse stadions!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat zou kunnen, maar standaard niet. Dan moet je een nieuwe cup aanmaken, of een bestaande cup editen.

    Alles is te editen met PES.
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de gameplay de moeite waard van PES, maar de overige dingen vind ik van FIFA vele malen beter..
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Met pes 5 had je dus de ML. Is een competitie met allemaal topclubs. Met divisie 1 en 2. En ook zat hier een beker in. En de 1e 2 of drie. Plaatste zich dus voor een andere beker variant. De Wefa volgens mij. Dus gewoon de cl alleen dan met een ander naampje.


    Kijk fifa heeft van alles de officieele licenties. Maar Pes heeft gewoon alles in huis maar dan een ander naampje. En de gameplay is echt de shit. Geloof me nou maar. Je gaat geen spijt krijgen. En anders zet je hem op de bazaar. Maar jij houdt toch van alles tip top?? Beste shit enz?? Als ik naar je equipment kijk. Nou dan moet je ook het beste voetbal spel in huis hebben!!!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2006

Deel Deze Pagina