Wat Don Juan al zegt, je gaat er geen spijt van geven. Ik heb Fifa 95 tot 2003 gekocht. Toen kwam ik in aanraking met PES. In het begin vond ik Pro Evo ook niet veel beter, totdat ik het vaker speelde en het onder de knie begon te krijgen.
Nu wil ik niets anders meer. Speel regelmatig Fifa bij een maatje van mij, maar irriteer me daar mateloos. Je hebt gewoon geen vrijheid om te doen wat je wilt. Je wilt diep pasen, maar dan passed de speler naar de dichtstbijzijnde man (soms meter ver). Dan blijft de steekpass over, maar die werkt niet altijd goed.
PES is gewoon the ultimate dream for the footballfan. Echt waar, je krijgt er geen spijt van en die kits, logo's, (stadion/club/spelers/divisie/cup)namen, zijn allemaal te editen.
Wat al gezegd wordt, met 30 minuten heb je alle team- en stadionnamen goedgezet. Wil je alle logo's en shirts met reclame e.d. handmatig aanpassen (soort van Paint Editor) dan ben je langer bezig, maar dan moet je er ff goed voor zitten.
Het zou vet zijn als je dat in de toekomst kunt sharen via Live. Ik heb geen iPod maar een iAudio MP3 speler. Ga eens kijken of ik die kan aansluiten.
Laatst bewerkt: 21 sep 2006