1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zit de Fifa 07 thread niet af te kraken. Als je bedoeld dat ik tegen Real Guru zeg dat hij beter naar het FIFA 2007 topic kan gaan bedoel ik dat zeker niet denigrerend. Hij kan alleen niet discussieren, dan kan hij beter in het Fifa 2007 topic over Fifa praten. Dit is immers een VS thread.
     
  2. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    juist iemand die er verstand van heeft =) egyOwns wij spelen nog wel een potje fifa 07 in de toekomst :p

    Cyrax: jij zit ook aleen maar pes te prijzen.
    dus zeg niet dat ik net zo goed naar een fifa 07 topic kan gaan omdat ik toch onverwaardelijk voor fifa kies, want dan kan jij net zo goed naar een pes topic gaan ;)
    en zo is het en niet anders.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2006
  3. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    IK KAN OOK MET JULLIE PRATEN WANT IK GA OOK FIFA 07 KOPEN

    HIER MIJN gAMERTAG VOOR DE TOEKOMST OM EEN POTJE FIFA 07 TE SPELEN : Quick000Rik
     
  4. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik helemaal met je eens
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor elk jaar dat FIFA weer een nieuwe weg is ingeslagen en dat het nu echt goed is... Maar elk jaar is het weer een teleurstelling.

    Ik heb demo op de PC gespeeld, en het was gewoon weer prut. Je mist gewoon het gevoel van een voetbalwedstrijd.
     
  6. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo prijst hij pes ? Hij heeft pes6 gespeelt en vindt het tof. Dus zegt hij dat het spel helemaal geweldig vindt. Logisch toch. Hij heeft ook Fifa07 gespeeld op current-gen en vondt hem bout spelen. Dus zegt hij dat hij het spel minder vindt. Zijn voorkeur gaat naar pes. Dus hij prijst helemaal niks. Maarja is jullie al 20 x geprobeerd duidelijk te maken.
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat is op zich wel zo, maar dit is volgens mij wel de eerste keer dat ik van zo'n een ingrijpende verandering hoor als die nieuwe engines en zo. Ik heb het dan wel over de next gen versie. Die nieuwe physics van de bal klinken bijvoorbeeld echt heel goed. En als het slechts marketing betreft, dan ben ik er weer ingetrapt, want ik ga hem toch echt uitproberen. Dat er niet zoveel competities inzitten interesseert me eigenlijk niet. Ik speel soms één competitie en dan ben ik het offline gedeelte weer zat.

    Uiteraard is PES 6 allang besteld. ;)
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet gewoon een uitgever/producer komen die de graphics van fifa ''gebruiken'' en de gameplay van pes en voeg er nog een klein stukje straat voetbal bij en je hebt de ultieme voetbal game :b:
     
  9. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het maar gewoon op enkel pes houden. Gameplay van pes en graphics van fifa gaan gewoon niet samen. En zou het niet eens willen een game die speelt als pes en eruit ziet als fifa. Ik vindt fifa niet mooi.
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben absoluut een PES aanhanger, maar ik moet bekennen dat FIFA 07 stukken is verbeterd. Heb vandaag de Xbox-versie even gespeeld en het is er meer dan standaard op vooruit gegaan. De bal is een stuk vrijer, nog geen totale vrijheid in mijn beleving. Maar het begint er echt op te lijken. Volgend jaar moet Konami wel een graphics tweak doen...
     
  11. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ja ik kan het zien aan je avater (die je btw wel eens mag update :p haha)
     
  12. mark8925

    mark8925 Guest

    laat fifa eerst eens beginnen met fatsoenlijke netten te fixen.. te nep gewoon die netten van nu
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dit antwoord is tekenend voor jouw vorm van discussie voeren, succes ermee _0/ :b:

    ontopic, ik ga pas oordelen na de demo`s en originele spellen, kan weinig opmaken van de filmpjes die je te zien krijg
    de shiney looks van fifa vind ik persoolijk nog al een turn off. De pes looks zijn ook niet top, maar daar ziet het er wel neutraler op

    fifa had altijd als grootste voordeel dat er zoveel licenties in zaten, maar dat voordeel zijn ze nu dus kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  14. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    de netten hebben zo ook al gefix
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    We zullen zien. In de officiele trailer merkte ik er iig weinig van....
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Technotic

    Het zou het eerlijkste zijn, om inderdaad gewoon netjes te wachten op beide Demo's om dan pas te bepalen welk spel je gaat halen...
    Echter werkt dit in de praktijk niet zo volgens mij.

    Ik weet nu ook al dat ik gewoon kei hard voor PES ga, aangezien ik weinig in Fifa zie. Ondanks de zogenaamde verberteringen die er gaan komen.
    En wat je al zegt jah...
    Een van de sterkste punten, als Licenties zijn ze nu inderdaad jammer genoeg voor de Fifa fans, kwijt!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik zit PES6 te prijzen, dat is helemaal juist. Alleen kan ik wel discussieren en op een nette manier mijn ervaringen met PES6 met jullie delen. Dat jij daar vervolgens niet zo goed tegen kan, is de reden dat je dan beter naar het Fifa2007 topic kan gaan. Want daar heeft(bijna) niemand het over PES6.

    Hier wel, daar gaat deze thread immers over. Een discussie tussen twee voetbalgames.

    Als je roept dat Fifa 2007 tha bomb gaat worden op de 360 aan de hand van wat filmpjes en ik zeg dat we eerst moeten afwachten moet je niet direct gaan piepen en roepen dat ik mijn bek moet houden kleuter.

    Het is echt zielig hoe sommigen zoals jij oververhit moeten reageren als ik zeg dat ik PES6 ontzettend goed en realistisch vond op de Xbox360. Dat is mijn mening en die mag ik hier ventileren. Als je daar een probleem mee hebt, moet je vooral niet op mij letten en lekker je eigen spel promoten. Doe dat dan wel met feiten en ga niet piepen als ik toevallig een ander spel beter vind.

    Ik heb alle Fifa spellen die uit zijn tot en met Fifa 2007 current-gen gespeeld, en ik vergelijk PES6 daarmee. Omdat ik niet kan oordelen over Fifa 2007 op de Xbox360 aan de hand van filmpjes. Dat jij dat wel doet moet je lekker zelf weten. Ik zeg alleen wat ik verwacht van Fifa 2007 op de 360, in mijn verwachting zijn gewoon niet zo hoog. Omdat EA al die jaren roept dat er een revolutie zal gaan komen met de nieuwe Fifa en dat keer op keer niet zo bleek te zijn.

    Ik hoop wel dat Fifa 2007 op de 360 een zeer goede footie zal worden, dan heb ik namelijk 2 goede next-gen footie games. Maar ik verwacht het niet, that's all.
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen.

    Waarom doen jullie allemaal zo moeilijk? dit is het pes vs fifa topic en dus mag je pes/fifa aanvallen. Daarom zijn we in dit topic. Daarom is dit gemaakt. Kijk, in het fifa topic houdt je je mond over pes en andersom, maar daarvoor is dit topic niet.

    Het valt me behoorlijk tegen van jullie dat je cyrax77 zo probeert af te branden en dan vooral met scheldwoorden/oververhitting etc, terwijl hij het in ieder geval netjes, onderbouwd en doordacht brengt. Dat valt alleen maar toe te juichen. Dit is geen powerweb.nl forum waar de grootste fanboy bijeenkomst plaatsvindt elke dag. Het niveau verbijsterde me.. wat een fanboys. Bah. Jullie vallen voor een gedeelte (een gedeelte, niet allemaal dus..) onder die groep. Jullie onderbouwen niks en een poging daartoe is vergeefs omdat de argumenten veelal naadje zijn.

    Het enige dat cyrax77 doet is pes verdedigen.. waarom? omdat er onwaarheden worden gezegd. Hij heeft recht van spreken omdat hij pes 6 al heeft gespeeld. Ik heb dat niet, geef ik toe.. heb daar de kans nog niet voor gehad dus oordeel ik alleen over de versies die ik tot dusver gespeeld heb. Tot en met pes 5 dus. Fifa speel ik regelmatig een aantal versies door elkaar dus vergelijkingen zijn wel te maken.

    Enige puntje van kritiek op cyrax77 is dat hij volgens mij de 360 versie van pes 6 vergelijkt met de current-gen versies van fifa en dan fifa een stuk minder vindt. Het zal waarschijnlijk een fout van mij kant zijn maar het leek er wel een beetje op;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja en nee,

    Ik zeg alleen dat PES6 geweldig speelde, en dat de Fifa's tot op heden (daaronder vallen 2 Fifa games op de Xbox360) mij totaal niet kunnen bekoren. Ik zeg helemaal niets over Fifa 2007 over de Xbox360, alleen dat ik van dat spel niet zoveel verwacht. Het is niet zo gek dat ik de Fifa's die ik tot op heden vergelijk met PES6, dat zijn immers games die ikzelf heb gespeeld. Tussen de Fifa games zitten 2 versies voor de 360, die heb ik ook gespeeld. Daar vergelijk ik dus inderdaad mee. Je had het dus goed gezien ;)

    Ik heb vergelijkingen gemaakt t/m PES5 en die laatste is current-gen en een stuk beter dan Fifa 2007 op de current gen. Wat ik wel raar vind is dat een heleboel mensen roepen dat PES6 niet next-gen is, maar dit is de eerste versie op de 360. Er zijn nu al 2 versies speciaal voor de 360 van Fifa, en die kunnen we nu niet bepaald next-gen noemen (nee, ook grafisch niet).
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet zeggen dat Fifa07 wel verbeterd is (PC demo gespeeld), maar dat het toch nog te makkelijk is. Er zit geen echte uitdaging in het spel.

    Ik won meteen met 4 - 1 met Barcelona van Lyon op Professional. Je loopt met simpel tikken zo door de verdediging heen.

    Het is nog lang geen PES, maar het is wel leuker om te spelen (dan de vorige FIFA's). Je hebt zeker iets meer vrijheid gekregen, maar PES evenaren doet de Currentgen versie iig nog LANG niet!

    Ik ben benieuwd hoe de 360 versie zal spelen.....
     

Deel Deze Pagina