Zit er nou helemaal geen eredivisie meer in, of was dat alleen voor online? Want anders dan is mn keuze wel gemaakt, vind t altijd leuk om met Nederlandse clubs te spelen. Verder is het schakelen tussen mannetjes idd niet top. Maar zeg zelf FIFA komt meer in de buurt, FIFA 03/04 of PES4 was geen keuze. FIFA was gewoon niets vergeleken bij PES. FIFA 05/06 (met name 06) waren al iets beter maar keuze blijft voor PES5. Nu merk ik dat FIFA toch echt wel beter is geworden dan de jaren daarvoor en al veel meer over voetbal gaat.
Zeker aangezien de tijd die je erin moet steken om een beetje een balletje in de goal te kunnen krijgen met een goede opbouw bij PES5 al veel langer was, en bij PES6 nog langer zal zijn. Ik heb niet zoveel tijd om aan die game te besteden, en bij FIFA is het veel meer van oppakken en kunnen spelen, en dat is de keuze tussen FIFA en PES. PES is realisme en FIFA gaat voor het ballen. En als je de ene game speelt en dan eens de andere probeert dan voelt dat niet goed. FIFA speelt gewoon heel anders dan PES. Ik heb al zo een tijd PES niet gespeeld dat ik niet meer dat gevoel heb en daardoor anders kijk naar FIFA denk ik.
EDIT\ Nou beetje lopen rondzoeken op internet, schijnt dat 360 maar 7 (eigenlijk 6, want 1 daarvan is Serie B met alleen Juventus) leagues heeft ipv 23 bij de xbox en ps2 en de helft minder aan voetbaltempels.... Lijkt mij een zeer domme actie van EA, iedereen kiest dan voor PES ipv zo een half spel als FIFA 07....
Laatst bewerkt: 7 okt 2006