MWOEHAHAHAHAHAH! Meen je dit nu echt? Lelijk hoesje? Die van Fifa07 is bijzonder bedoel je? Ach.. naja, het geeft wel de stijl van het spel weer... Donker, grauw, niet boeiend....
Een goed product heeft verder ook geen reclame nodig. Dat is iets wat jij dus niet snapt. Konami pakt het juist veel slimmer aan. Je kunt bijvoorbeeld goed zien hoever het spel grafisch is gevorderd sinds de eerste speelbare demo op de Leipzig Game Convention (die Cyrax heeft gespeeld).
Inmiddels is het publiek 3D (toen nog niet), inmiddels is het geluid verbeterd, zijn de textures nog weer scherper en zijn enkele kleine bugjes erweer uitgehaald. Konami laat tevens screenshots zien die echt ingame zijn. De screenshots die je van Fifa hebt gezien zijn allemaal vanuit de cutscenes. Dat is niet eens met de echte engine gemaakt. Het zijn gewoon animaties gemaakt met Maya, of 3DSMAX of weet ik veel wat ze gebruiken. Dat is gewoon nep!
Verder over de gameplay.. Ik heb nog nooit een goal gescoord bij Fifa waarbij de bal van richting werd veranderd. Ik heb nog nooit gezien dat een speler de bal uitschiet als een speler geblesseerd op de grond ligt. Ik heb nog nooit gezien dat een speler juicht bij een buitenspel goal en opeens zijn handen op zijn hoofd legt, omdat zijn doelpunt is afgekeurd. Ik heb nog nooit gezien dat een speler bij Fifa even behandeld wordt bij de zijlijn en dat je of je tegenstander dus even tijdelijk met 10 man speelt. Ik heb nog nooit (tot voor kort) een scheidsrechter (in PES6 ook een lijnrechter) in het veld zien lopen bij Fifa, die PES3 al had.....
Er zijn zoveel dingen en details die PES6 al beter maken en dan hebben we het nog niet eens over de gameplay gehad, want die zit 100x beter in elkaar dan Fifa.
Fifa07 is best een leuk spelletje om tegen elkaar te spelen over Live denk ik, maar ga je tegen de CPU spelen, dan frustreer ik me mateloos omdat de CPU alleen maar wat rent, kapt, draait, rent, en schiet (en in bijna elke wedstrijd wel minimaal 3x tegen de lat). Echt combinaties maken doet de CPU niet en ik dacht toch echt dat EA zei dat de spelers dit jaar konden denken. Ohw... wacht? EA zei dat... Ooohwww... Tja, dan begrijp ik wel dat het er niet inzit!
Jij bent zo'n figuur die voor een superlekker wijf gaat zonder inhoud.... Terwijl ik voor een iets minder superlekker wijf ga, maar wel met veel meer inhoud. En daar hou je het echt stukken langer mee uit.... Maargoed, de pubertijd hebben we allemaal gehad. Ga maar lekker voor Fifa07, ooit word je wijs en vraag je je af wat voor leuke dingen je allemaal had kunnen doen in de tijd dat je Fifa speelde omdat je niet beter wist.
Laatst bewerkt: 8 okt 2006