1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    dat is zo geprogameerd als de tering.. jezus wat is dát nep gedaan zeg 8)
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Fifa07 voor de CurrentGen vind ik beter dan de 360 (zogenaamde Next-Gen) versie. Toch is alles nog te veel gescript, maar het speelt wel beter idd.

    PES evenaren kwa gameplay is alleen nog niet van deze en de komende tijd.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    sorry hoor maar fifa o7 is echt een kut game. Het enige wat het verdiend is er flink op gescheten te worden.... ( heb gister de demo gespeeld).

    Spelers denken... pff jaja
    Verdedigers komen op. Ja maar dan ben ik al bij de achterlijn!!!!
    Je kan het hele veld zo oversteken. Tegenstanders zie je toch pas bij de 16!!
    Spelen we sinds kort op 2 voetbalvelden?? Of bedoelen we dit nou met breed houden???

    Nee sorry 2007 is weer balhaar.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Fifa is hardstikke leuk voor Pubers die het leuk vinden om "in de schoenen te staan" van Rooney of Ronaldinho.

    Wil je een echt voetbalspel spelen, dan laat je Fifa07 gewoon links liggen, want het is idd niet meer dan (gebruik jouw woord ervoor) "balhaar".

    Grafisch slecht (vind ik), kaal, weinig details, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is niet eerlijk om het spel helemaal af te schrijven aan de hand van een demo die waarschijnlijk ongeveer 1,5 tot 2 maanden oud is. Natuurlijk geeft het een behoorlijk inzicht en het hoe en wat, maar als we horen dat de verschillen bij PES 6 tussen de Leipzig en X06 build al aanzienlijk zijn, is het natuurlijk niet eerlijk Fifa compleet af te schrijven aan de hand van een verouderde demo.

    Uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak/gevoel en vind ik, afgaande op de Fifa 07 demo, ook dat het nogsteeds teveel Fifa is. Een goede zaak voor de fans, Fifa zoals ze gewend zijn met verbeteringen. Helaas voor mij, vind ik de controle nogsteeds alles behalve optimaal (kan verbeterd zijn ondertussen), zowel in passes, bewegingen als in schoten. Het mist nogsteeds echt de finesse die PES zo goed maakt.

    Daarom zal ik ongetwijfeld weer veel meer PES spelen. Als ik Fifa al koop/review. Bij Fifa liep ik binnen de korste keren 50 tot 60 meter te overbruggen met 1 speler. Leuk enzo, maar ik geniet veel meer van mooi teamspel, een subtiel pasje waarmee ik mijn medespeler vrijspeel dan dat ik mezelf een supervoetballer voel en alles en iedereen dol. De vrijheid op het middenveld verknalt Fifa een beetje voor me.
     
  6. dannynima

    dannynima Guest

    Zag ik het nou goed dat PES6 orginele spelers namen gebruikt?Weten jullie toevallig of alle spelersnamen van AZ kloppen?:D
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die kloppen zeker, dat is wel al een tijdje zo hoor. Sinds PES4 eigenlijk wel. Gewoon de officiele licenties hebben ze van de Eredivisie, dus juiste namen en tenue.
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    wat een lachtertje :lol: jij zat hier pas nog fifa te promoten.. jij bent wel prototype fifa speler.. zeggen van: ja fifa is beter heeft tenminste echte spelers.. en er vervolgens achter komen dat pes dat toch ook heeft :emo:
     
  9. dannynima

    dannynima Guest

    Hallo, jij bepaald niet welke spellen ik leuk vind :D
    Vind FIFA nou gewoon eenmaal beter dan PES, en haal PES ook gewoon hoor ;) omdat ik met AZ wil spelen 8).
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    het viel mij gewoon op:+
     
  11. dannynima

    dannynima Guest

    okidoki
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vind je dat wel slim (wat iemand anders eerder al zei)? Je laat toch één spel liggen op een bepaald moment. Er zal één spel bijzitten die je het liefst speelt.

    Dat kan Fifa of PES zijn. Ik zou voor één spel gaan en daarvoor in de plaats nog een Cam kopen, of bijv. een Gears of War of Rainbow Six. Vind je dat ooook niets, dan wacht je gewoon op een nieuwe controller, of stuurtje ofzo :D

    Maargoed, it's your money, not mine!
     
  13. dannynima

    dannynima Guest

    Kbegrijp je wel hoor :p Jows, maar kan niet w8 om met AZ te spelen, en mn broer houd van PES en ik van FIFA :p , dus kunnen we het ook even goed vergelijken :p
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wokay, verstandige broer heb je btw!
     
  15. dannynima

    dannynima Guest

  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Misschien komen die add-ons nog wel gratis ook op Marketplace... Wie weet? Ik heb al meer gratis content gezien van sommige games.....
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    jonge, zorg gwoon dat je geld heb en doe niet moeilijk..
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    sommige mensen willen ook nog een leven naast gamen hebben :)
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    hou je bek sjonnie..
    als je een cam wilt zoals hij zegt, dan heb je een leven wil je zeggen, lekkr video chat met online nerds die ik niet ken leuk hoor..O-)

    /Mod Volgens mij ben jij degene die je mond eens moet houden, je bent hier al vaker op aangesproken, je hebt er al een ban voor. Leer eens normaal reageren of je staat de volgende keer op een 2-weken banstatus - the matrix
     

Deel Deze Pagina