1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    PES6 duidelijk !
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    haha man ik heb helemaal geen hoog niveau... het niveau van het spel is superlaag op 6* PES5 op 6* dat was voor mij fun om te spelen ook echt tegenstand en moeilijk om te scoren

    maar juist PES6 op 6* is helemaal niets in vergelijking met pes5.. ik loop echt letterlijk door de hele verdediging heen...

    maar zelf hou ik niet naar toernooien af te reizen voor een voetbal game.. natuurlijk iedereen zijn eigen ding maar speel het liever gewoon tegen vrienden en dan ook af en toe online.... maar als pes6 daadwerkelijk ook gewoon het mindere niveau op 6 sterren heeft... dan ben ik natuurlijk wel vaker online te vinden
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Als jij op 6* het spel veel te gemakkeliijk vindt ben je beter tegen de CPU dan dat ik ben. Ik heb een redelijk niveau, dus heb jij in mijn beredenering dan een hoger niveau :cool:. Ik vind WE10 niet veel makkelijker of moeilijker dan dat PES5 was. In PES5 liep ik makkelijker door die verdediging heen dan dat ik nu doe. Grappig hoe eenzelfde game zo verschillend kan worden ervaren.
     
  4. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    vind WE10 een stuk moeilijker, cpu verdedigd veel beter. In 5 kon je via de vleugels goed counteren ook kon je in pes5 kon je vanuit alle hoeken scoren met R2. Dat hebben ze nu goed veranderd. Dribbelenen is wel ernorm verbeterd, niet meer dat irritante sidestep shit. Waardige afsluiting voor de ps2.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    we horen zowel weer positieve als negtieve kantjes van we10 = pes6.
    wat cryax zegt dat hij msh een beetje arcade is bevalt mij niet zo goed, hopelijk worden de negatieve punten eruit gewerkt.
    de vraag blijft natuurlijk hoe groot is het verschil tussen gfx en gameplay bij de xbox, ps2 en xbox360, ze zeiden dat ze voor betere ai konden zorgen door de grotere rekenkracht van de 360 dus laten we hopen.
     
  6. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij komt pes6 niet op de xbox....?
    Ik ben ook echt benieuwd, laat me aankoop van een 360 van pes6 op de 360 afhangen. Is ie drama, dan speel ik nog wel 1 jaartje pes op de ps2. Is ie master, dan wordt er natuurlijk een 360 met Live gehaald :)
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zeg je ook iets live.
    hopelijk zorgen ze ervoor dat zowel in fifa07 als in pes6 eindelijk geen lag is.
    ik zou ook graag in beide spellen eens toernooien willen zien dat je online kunt spelen, dat je niet enkel ranked match altijd moet spelen.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nu dat leipzig bijna achter de rug is hebben we zowel info gekregen over pes6 en fifa 07. wat is jullie gedacht hierover.

    pes6:
    - de gfx vallen wat tegen maar eerst eens wachten op de demo
    - het lijkt nog trager te zijn, dus nog realistischer
    - spijtig genoeg geen super veel licenties.
    - pc versie is mooier dan xbox versie

    fifa 07:
    - beloofd super mooi te zijn
    - de carreermode beloofd nog uitgebreider te zijn
    - spijtig genoeg nog geen gameplay
    - ball physics

    enz.

    wat is jullie mening?
    -
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening is dat fifa gaar is en PES de shit klaart :D
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo slecht vind ik PES 6 er niet uit zien hoor. Ok...het maakt niet zoveel indruk als pak m beet Brothers in Arms...maar het is wel een verbetering t.o.v. deeltje 5. En de gameplay is waarschijnlijk ook weer verbeterd.

    Maar wat bedoel je eigenlijk bij Fifa met spijtig genoeg nog geen gameplay?
    1. speelt nog steeds niet zo lekker als PES of
    2. nog geen gameplaynieuws?

    Fifa gaat er wel sterk op vooruit qua mogelijkheden( carriere, beter geplaatste schoten met linkertrigger ).

    We zullen zien, toch schaf ik hoe dan ook PES 6 eerst aan.
    Is er trouwens al iets bekend over het aantal stadions in deze games en welke?
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm fifa gaat idd goed vooruit met carriere enzo, helaas :p
    en qua gameplay is het gwn zo dat PES gwn altijd beter zal zijn want als fifa's gameplay beter wordt, wordt die van PES dat ook..
    en idd ik vind PES 6 echt mooi uitzien, speel deel 5 regelmatig nog, en als ik die vergelijk met deze.. zooo gekkehuis joh
     
  12. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens, vooral de licencies bij PES vallen mij heel erg tegen, en dat vind ik ook altijd belangrijk. Natuurlijk heeft PES ook goede kanten, maar FIFA maakt elk jaar wel een grote vooruitgang, vooral grafisch en bijvoorbeeld de carriere. Maar het zijn eigelijk best verschillende spellen qua besturing, licenties, mogelijkheden etc..

    Voorlopig, dit jaar of de komende jaren, blijf ik gewoon lekker aan FIFA hangen! :)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  13. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens, vooral de licencies bij PES vallen mij heel erg tegen, en dat vind ik ook altijd belangrijk. Natuurlijk heeft PES ook goede kanten, maar FIFA maakt elk jaar wel een grote vooruitgang, vooral grafisch en bijvoorbeeld de carriere. Maar eigelijk zijn het best wel verschillende spellen qua besturing, licenties, mogelijkheden etc..

    Voorlopig, dit jaar of de komende jaren, blijf ik gewoon lekker aan FIFA hangen! :)
     
  14. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1

    Jij bent hartstikke gek |:-
    Maargoed,ieder zn eigen mening,ik denk er precies anderom over :b:
    PES _O_
     
  15. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik de grootste onzin ooit...
    PES is vele malen echter en realistischer dan fifa, omdat je met veel meer gevoel moet spelen om te scoren..
    En ik heb na een een tijd bij fifa dat je gewoon kan voorspellen wat de ''computer'' gaat doen.. bij PES heb IK dat niet..
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  16. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    van Fifa is nog helemaal geen gameplay te zien, vd 360 versie dan. Alleen maar een hoop mooie beloftes die ze bij EA elk jaar maken.
     
  17. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dit jaar wordt het verschil erg klein
    de stap van fifa 05 naar 06 was groot
    de stap van pes 4 naar pes 5 was klein
    en dat verwacht ik dit jaar weer
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de laatste jaren komen die beloftes ook uit.
    spijtig vind ik nog altijd dat ze die off the ball controll eruit gehaald hebben, dat zo realistisch en ik was er nog goed in ook :+
     
  19. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    spijtig! was blij dat die off the ball shit eruit was
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik durf te beweren dat mensen die FIFA preferen boven PES, deze mensen de tactiek en techniek van 'the beautiful game' niet volledig doorhebben. De gameplay van PES is zoveel maal dieper dan FIFA. Daarnaast is het zo dat de acties van FIFA er altijd pre-scripted zijn. Een paar jaar terug kon de bal er maar op 5 manieren in, nu wellicht op 20 manieren. Maar het is geen totale vrijheid. Bij PES dus wel. Van de honderden goals die ik in mijn potjes heb meegemaakt heb ik bijna geen één keer gehad dat de goal er op leek. Qua presentatie heeft FIFA een duidelijke voorsprong, no doubt about that. Maar qua gameplay ligt PES, ondanks dat FIFA dichterbij lijkt te komen, mijlenver voor.
     

Deel Deze Pagina