Is het niet erg toevallig dat alle profvoetballers pro evolution soccer spelen? Zelfs rooney, die reclame maakt voor FIFA, speelt in zijn vrije tijd PES. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Misschien hou je wel van voetbal, maar als je het ook thuis wil spelen moet je PES kopen, en geen FIFA.
waarom staat erbij: - geen van beide en - ander titel namelijk, ... slaat toch nergens op, stem dan niet:{.
nee maar bij voetbalgames is het óf fifa óf PES, en als er staat: anders namelijk, Rainbow six..dat heeft toch niks te maken met deze voetbaldraad.
Ik heb fifa 07 laatst voor het eerst gespeeld bij een vriend ik pakte de controller en won gelijk met 6-0 :{, wel leuk hoor zo dik winnen maar niet egt heel uitdagend. Het potje pro 5 daarna werdt bijvoorbeeld 3-2 (wederom voor mij \o/) maar was toch een stuk uitdagender/leuker. Conclusie pro 5 vind ik al beter dan fifa 07 ( vondt het er grafisch ook niet heel speciaal uitzien op ps 2 ), dus als pro 6 beter wordt dan 5 ben ik helemaal tevreden:b:. Ik vond fifa 07 trouwens wel leuker dan 06 het is ook geen slecht spel ofzo alleen pro is gewoon beter .
Addendum: To clear things up a little regarding the "Edit" mode - you CAN edit players and create them, but you can't edit or create teams. So you can't change Manchester United into Exeter City, but you can change Wayne Rooney into Steve Flack. pes 6 dan he