1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die reclameborden net kermisverlichting! Ajax speelde zo tegen iemand zag je ineens allemaal roze reclame borden, geen gezicht. Geef mij maar ouderwetse draaiborden ipv die nieuwe gedoe met allemaal onzin erop.
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    waren ze laatst ook niet gehacked?
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    was een stunt van de telegraaf/geen stijl
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben dit seizoen alleen nog maar naar Ajax - RKC geweest (toen waren het idd ook LCD borden). De rest van de wedstrijden heb ik helaas moeten missen.

    Woensdag weer!
     
  5. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te tijfelen tussen fifa07&Pes6. :confused:

    Ik vind het online gedeelte van een spel altijd heel belangrijk,dus er moet geen lag of andere onzin in zitten dat je bijvoorbeeld veel van die vroege 'quit-ers' hebt, ook moet de headset functie goed werken. :)

    zeg het maar :thumbs:
     
  6. wsly

    wsly Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten geen truukjes in fifa07 op de 360, geen nederlands elftal en geen nederlandse competitie... weet iemand of je bij PES6 nu wel de juiste namen hebt van alle spelers en teams of niet? ik ben echt zwaar aan het twijfelen welke ik ga halen..
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    PES 6 doen voor de Gameplay :)!
    Italiaanse, Spaanse, Franse en Nederlandse competitie kloppen volledig! Dus juiste namen en Shirts!
    De engels Competitie mist alleen de juiste TEAM namen! Op Arsenal en Man. United na waar ook alles klopt :)!
    Dit is echter niet storend tijdens het spelen...

    Verder heb ik een aantal potjes ONLINE gedaan met PES 6 tegen vrienden, en dit werkte perfect!
    Alleen bij het uittrappen van een bal ofso, heb je soms een hapering. Maar weet niet of dat nog verholpen wordt ofso.
    Aangezien de Servers pas vandaag online gaan... :)

    Ik zou in elk geval PES 6 doen, omdat ik deze veel prettiger vind spelen!
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    fifa is beter online :+
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    maar de gameplay zuigt

    en online is pes binnenkort ook wel te doen.
    Maar kakkie weet je wat nou t leuke is.. jij doet alleen maar fifa online, zegt genoeg over fifa offline lijkt me:lol:
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    PES6 heeft helemaal geen mindere graphics dan FIFA 2007, ik snap echt niet dat dit hier continu als argument genoemd wordt.

    Sterker nog, PES6 ziet er een stuk natuurlijker uit dan het hoge plastic-gehalte in Fifa 2007.
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    sluit ik mij volledig bij aan_O_
     
  12. Lisa

    Lisa Prahika!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n broer is helemaal PES-freak en ik hou meer van simpel spelen met FIFA. Dus hier komen ze beiden in huis. ^^
     
  13. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu beide games uit zijn welke is nu volgens jullie beter PES of Fifa?

    Ik hoorde dat PES slecht is om online te spelen (veel lags) en bij fifa is dat juist niet...

    Maar wat zeggen jullie ervan?
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe weet je dat als je fifa 2007 zelf niet eens hebt?...
    Je zit gewoon zinloos fifa 2007 af te kraken zonder enige goede argumenten te geven, hoe bedoel je pes fanboy?|:-
     
  15. mark8925

    mark8925 Guest

    pes halen duidelijk. Als je van realistisch voetbal houdt. Ik heb nog geen lag gehad.. alleen connecten gaat wel kut.. maar dat is zo opgelost neem ik aan\o/
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    heb altijd Fifa gespeeld..dit jaar na zoveel positieve reacties en omdat de NL competitie in PES zit en niet in FIFA, dit keer maar voor PES gekozen, en blij om ook, speelt veel realistischer en is moeilijker om te winnen..
    online weet ik nog niet, heb het 2 keer geprobeerd en was me niet gelukt om iemand online te vinden..maar dat zal nog wel goed komen..
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    ik heb de demo gespeeld en meteen na 2 minuten weer mee gestopt om de volgende punten.

    - graphics zien er niet realistisch uit, de kleuren zijn te donker
    - spelers lijken soms net aliens
    - gameplay zuigt
    - ai van tegenstander én medespelers is kut
    - de netten lijken wel van staal
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    de volledige versie van fifa is veel verbeterd ten opzichte van de demo, je kan het niet gaan vergelijken met een demo...
    De graphics van fifa zijn het grote + punt juist van fifa als je het mij vraagt. Pes daarintegen heeft graphics die maar iets zijn verbeterd van ps2 kwaliteit. (zelfs ign en andere gamesites zeggen dit ook)
    En wat vind je dan wel niet van de spelers van pes als je die van fifa op aliens vind lijken? de spelers in fifa zien er veel beter uit dan pes-_-
    De netten van staal? kweet nie welke fifa jij gespeeld hebt maar ze bewegen bij mij toch echt realistisch mee:eek:
    Wat zuigt er dan aan de gameplay? Lijkt me stug dat je dat na 2 minuten spelen al zo precies weet?
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    het speelt niet vrij.. beter ga je pes spelen dán weet je waar ík t over heb. En de netten bewegen netjes mee ja, in de replay's. Op hd-beeld zijn de graphics van pes uitmuntend. Weet ook niet waar IGN t over heeft
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het speelt niet vrij? Wat bedoel je daarmee, je kan gewoon over het hele veld heenlopen net zoals pes6 hoor:confused:
    En ik heb pes gespeeld, me broer heeft uhm hier liggen.
     

Deel Deze Pagina