1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Omdat je PES moet leren. Blijkbaar wil je er niet teveel tijd in steken om het spel onder de knie te krijgen. Met flight-simulator vlieg je ook niet meteen lekker weg. Maargoed, als je gewoon lekker simpel en snel een balletje wilt trappen, dan is Fifa idd jouw ding!
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het was ook maar een geintje hoor. Die spelers lijken wel aardig in PES, alleen de rest vind ik grafisch beduidend minder dan Fifa
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen echte kenner...dus kan zonder vooroordelen mijn mening geven:
    maar als voetbal NooB vallen me direct dingen op:
    betere physics van PES, Bal voelt aan als een bal...niet als een opgeblazen ballon, FIFA spelers AI lijkt me minder sterk, staan soms wat wazig voor zich uit te staren, spelers die niet aan de bal staan lijken in coma, vreemde fouten van spelers in FIFA. Blijft jammer dat je geen herhalingen kunt zien in LES want ik maakte me toch een vrij brute goal gisteren :)

    PES mag dan grafisch de mindere zijn...het voelt als echt voetbal.
    Maar ieder zijn meug natuurlijk :p
     
  4. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je het dus gewoon niet kan, en niet het doorzettingsvoormogen hebt om een écht voetbalspel te gaan spelen! Als iets niet lukt moet je niet meteen wanhopig naar het makkelijke grijpen!
     
  5. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 is tering vet, cker beter dan FIFA
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Sommige mensen, willen die moeite er nu eenmaal niet in steken :)!
    Bijvoorbeeld inverband met tijd gebrek.

    Al met al ben ik ook tevreden over PES 6, hoewel ik het jammer vind van een aantal opties die eruit zijn gelaten.
    Oftewel, hopelijk weer verbeterd in deel 7.

    Fifa '07 op de Demo na, niet gespeeld. Maar die behoefte heb ik dan ook totaal niet :)!
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me is na 5 edities PES overgestapt naar Fifa 07. Hij heeft een dag PES6 gehad, maar vind het bijna een kopie van PES5, dus heeft hem de dag erna omgeruild voor Fifa07, wat online vele malen beter schijnt te zijn.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Daar gaat hij spijt van krijgen denk ik! PES6 is namelijk een heel ander spel dan PES5. Automatismes moet je opnieuw aanleren.

    Ik denk dus niet dat hij het spel goed gespeeld heeft. Maargoed, hopelijk heeft hij plezier met Fifa 07 D:
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    wat een onzin.. t is compleet omgegooid:{
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    wat xbox live en pes :+
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ??:{

    nee het passsysteem/schietsysteem etc..
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je alleen online wilt voetballen (zoals ik) dan zit je gewoon goed met deze Fifa. Echt een vers geoliede machine, loopt super vloeiend. Qua gameplay kan er genoeg aan gesleuteld worden, maar over het hele pakket ben ik zeer tevreden. Vanmiddag nog 2 vs 2 gespeeld met Fifa, dat is gewoon een groot pluspunt tegenover PES 6
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    voor de ene wel en voor de andere niet.. mij boeit het namelijk geen ene flikker dat t niet in pes zit. Ik zou t toch nooit gebruiken:+
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, maar als je iemand hebt om mee te spelen, dan is het wel leuk dat het erin zit, snap je?
     
  15. mark8925

    mark8925 Guest

    ik heb wel iemand om mee te spelen hoor .. maar ik heb t nooit leuk gevonden 2vs2. 1vs1 vind ik gewoon veel leuker..
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had het eigenlijk nog nooit gedaan, maar het was verrassend leuk. Terwijl de ander aan de bal is, ga je zelf de ruimte in. Dan ben je niet zo afhankelijk van de AI van de computer. Ooit moet er eens een voetbalspel komen waarin je 11 vs 11 tegen elkaar kan (beter 10 vs 10, want wie wil nu keeper zijn ;) ), lijkt me geniaal
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben ik het mee eens. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn. Ik mis het persoonlijk ook niet, maar 2 vs 2 in een voetbalgame in 2006 op een next-gen console lijkt me toch geen probleem heh! ;)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat vind ik eigenlijk een schande. Ik ben een 2vs2 speler en doe ook mee met toernooien e.d. met 2vs2. Nu kan ik dat online niet meer oefenen met mijn maat waar ik al jaren samen mee speel. Vind ik echt onbegrijpelijk en erg jammer. Nu spreek ik vaak af met anderen om het offline te doen, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn.
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij speelt het ook bijna alleen maar (lees 80%) online, dat vind hij er het leukste aan, maar hij had in 2 uur tijd 2 potjes online kunnen doen met PES6, en met Fifa kon je meteen zien, wie er wilde spelen, waar ze vandaan kwamen, verbinding, wel/geen microfoon, een paar knopjes indrukken en gaan. Dat was voor hem denk ik wel echt de druppel.
     
  20. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb geen zin om 50 pagina's te lezen dus kan mij alstublief iemand in kort vertellen wat is verschil tussen fifa en pes. Want ik weet het niet. En miss koop ik mij d'r eentje.
     

Deel Deze Pagina