1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is gewoon vreemd, schandalig en slecht!
    Wat voor reden is er eigenlijk gegeven?!

    Staat er trouwens ook nog SERIE B met een sterretje!
    En onder in beeld bij verklaring...
    Alléén juventus :cool:
     
  2. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch was PES juist stukken beter dan FiFa (fifa06/pes5), vooral de gezichten en dan heb ik het over de PC-versie.
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu ik zo die hele lijst zie van al die leagues die er bij de current-gen wel in zitten en bij de 360 niet, realiseer ik me pas hoe schandalig dit eigelijk is .. k bedoel EA komt meestal met topgames die helemaal tot aan het randje geperfectioneerd zijn .. en nu komen ze met een soort 'lite' versie van 1 van de meest verkochte voetbalfranchise. Mensen die hun Xbox of PS2 hebben weggedaan voor een 360 moeten zich nu echt genaaid voelen.
     
  4. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    over die animaties jows, bij pes lopen ze ook in lijntjes, en als je even naar de xbox360 filmpjes van fifa07 had gekeken zag je idd een erg groot verschil. Probeer fifa nou niet zo af te zeiken, en dat PES grafisch altijd beter is geweest dan fifa is ook onzin. Plus dat de animaties in FIFA WC 06 er zeker niet slechter uitzagen dan in PES 5. Realistische botsingen, mooie struikelingen als iemand de bal afpakt, alleen het scoren zag er raar uit als je de replay bekeek. En ik weet waar ik het over heb, ik heb beide spellen gespeeld en ga nu ook zeker voor PES 6 door dat beperkt aantal teams en leagues. Maar ga nou niet doen alsof je dagelijks FIFA WC speeld. Want aan jou reactie te zien is dat zeker niet zo. Dat vind ik gewoon kinderachtig.
    Wat PES betreft heb je wel gelijk, maar niet hoe je het vergelijkt met fifa. Het is duidelijk dat je alleen PES speelt, want nogmaals, de opmerkingen over FIFA kloppen niet helemaal. Het lijkt alsof je FIFA WC en RTFWC door elkaar haalt. Want FIFA WC is al een hele verbetering ten opzichte van RTFWC. En als dat zo door gaat...
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De animaties van PES zijn vele male beter en realistischer. Ik heb ook Fifa WC gespeeld op de 360 en dat zag er qua animatie nog altijd houterig uit. Het is misschien wel beter dan vroeger bij Fifa, maar nog geen PES niveau. De manier van schieten, het bewegen van de spelers, het overstapje van de scheids als de bal bij hem in de buurt komt, kortom alles ziet er gewoon mooier uit.

    Dat de voetballers er beter uitzien in Fifa kan zo zijn, dat is toch meer een kwestie van smaak. Ik hou niet zo van glimmende spelers met een te groot hoofd en spelers die allemaal even dikke benen en lichamen hebben. Maar de animaties van PES zijn toch echt vele malen beter, daar hoef je geen PES-fan voor te zijn om dat te zien.
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen de demo's van PES6 en Fifa 2007 op de Xbox 360 uit ?
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Niet bekend heh.... Het gerucht gaat echter weer dat de demo's online komen tijdens de X06 (29sept dacht ik)
     
  8. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De X06 begint morgen al en is inderdaad 29 september afgelopen.
     
  9. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    zowieso staat er al een bericht dat er heel veel game demos uit zullen komen in deze 9 dagen. Iedereen met zilver abbo. krijgt deze 9 dagen dan dus ook een gold membership (tijdelijk) ben benieuwd of deze 2 games daarbij zitten
     
  10. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijgt iedereen toegang tot Gold membership? Met mijn Silver kan ik ook demo's downloaden..
     
  11. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt maar om de een of andere reden bieden ze Silver members nu ook de kans om online te gamen.
    Be happy! ;)
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien FIFA 2007 een stuk minder competities nu heeft en geen manager mode, ga ik nu voor PES 6. Ik hoor veel goede dingen over de gameplay en dat hij op dat gebied beter is dan FIFA. Fifa had als voordeel dat ze zoveel competities en licenties hadden, maar die tijd is nu voorbij (bij de 360 versie dan ;))
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zozo ik lees veel reacties van mensen die overstappen naar pes. Mooi zo. Dit vind ik erug verstandig van jullie!!! Pes is de shit. Geloof mij nou maar. Spijt zullen jullie echt niet krijgen.
     
  15. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    glimmende spelers was in RTFWC, dat is nu absoluut niet meer zo, en dat ze grote hoofden hebben... Maar goed.
    De animaties zijn helemaal niet zo houterig, maar bij PES nog wat beter. Het enige minpuntje aan de animaties van PES is dat ze zo kort zijn. Als je struikelt sta je binnen een seconde weer rechtop. Als je wankelt gelt het zelfde.
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in maar aan de andere kant blijf je dan wel lekker in het spel zitten in plaats van dat je daar na een tijdje aan gaat ergeren.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Fifa WC op de 360 ook hoor, en het glimt als een bezetene. Ik speel op een HD-tv en ik vind het behoorlijk irritant. De animaties zijn wel houterig in Fifa WC vind ik persoonlijk, het ziet er niet gestroomlijnd uit.

    Bij sommige animaties in PES is het idd dat die net te kort duren, dat vind ik ook wat minder. Bij PES6 op de 360 (daar hebben we het immers over) zijn de animaties daarin wat langer. Ik zag botsingen waarbij de speler echt omviel en traag overeind kwam. Of dat is wat ik persoonlijk leuk vind ben ik nog niet achter. Want je spelers vallen nogal wat tijdens zo'n wedstrijd.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ligt eraan hoe vaak het gebeurt en dus hoe storend het gaat werken!
    Als ze straks bij elke schouderduw gaan liggen, ga ik mij toch afvragen of dit na het vele fluiten in PES5 het nieuwe erger puntje is in PES 6.

    Hoop dat dat dus niet het geval is, en ze alleen vallen zoals ze in het echt ook bij een botsing zouden vallen...
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    X06 is op 29 septemeber, Tokyo Game Show op 22, 23 en 24 September.

    Vanaf vandaag tm 29 September heeft iedereen toegang tot online gamen.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op Xboxyde staan al aardig wat nieuwe screens en ook al info over de HDDVD van MS. Verwacht daar binnenkort ook wat nieuwe screens en filmpjes van PES6 en FIFA
     

Deel Deze Pagina