over die animaties jows, bij pes lopen ze ook in lijntjes, en als je even naar de xbox360 filmpjes van fifa07 had gekeken zag je idd een erg groot verschil. Probeer fifa nou niet zo af te zeiken, en dat PES grafisch altijd beter is geweest dan fifa is ook onzin. Plus dat de animaties in FIFA WC 06 er zeker niet slechter uitzagen dan in PES 5. Realistische botsingen, mooie struikelingen als iemand de bal afpakt, alleen het scoren zag er raar uit als je de replay bekeek. En ik weet waar ik het over heb, ik heb beide spellen gespeeld en ga nu ook zeker voor PES 6 door dat beperkt aantal teams en leagues. Maar ga nou niet doen alsof je dagelijks FIFA WC speeld. Want aan jou reactie te zien is dat zeker niet zo. Dat vind ik gewoon kinderachtig.
Wat PES betreft heb je wel gelijk, maar niet hoe je het vergelijkt met fifa. Het is duidelijk dat je alleen PES speelt, want nogmaals, de opmerkingen over FIFA kloppen niet helemaal. Het lijkt alsof je FIFA WC en RTFWC door elkaar haalt. Want FIFA WC is al een hele verbetering ten opzichte van RTFWC. En als dat zo door gaat...
Laatst bewerkt: 17 sep 2006