poule D barcelona - as roma 2-2 allebei een x op de paal dus een terecht gelijkspel wel zuur dat hij in de laatste minuut gelijk maakt
Ja was mooie wedstrijd, jij verdiende miss meer een winst, mijn keep haalde ook nog bal vd lijn, en idd 2x paal. Ik scoorde idd laatste minuut onderkant paal, maar ook in het begin 4e minuut ofzo. Afayouth, wann gaan wij onze wedstrijd voor ronde 2 spelen?
haha ja we zouden allebei gewonne kunne hebbe al had ik wat meer kansen,,maja gelijkspel is het beste
ivm met de gecrashde xbox360 en de snelle klatenservice van microsoft van DBB deadzon3 NL neemt dazlingdragon bayern munchen over!!! (als hij dit goed vind)
jongens voor de stand enzovoort wat overzichtelijker te houden kijk hier: http://pes6cl.blogspot.com/
haha mooi, een stuk overzichtelijker ja, update je de link van de .gif of post je steeds een nieuw plaatje?
PSV 2-1 Liverpool hij kwam maar 1x echt tot een schot en gelijk raak..maar daarna gelukkig goed gemaakt en door een blundertje van de keeper op 1-1 gekomen, de 2-1 kwam gelijk daarna via een rebound.
miss handig om niet gamertags te posten als uitslag maar teamnamen,, denk voor de beheerders van tournooi makkelijker Blog is btw handig!
aangezien ik even over het hoofd had gezien dat dazlindragon zijn xbox kwijt is aan microsoft word nu t-ayfun bayern munchen, mits ik zijn gamertag krijg
als dit tournooi gedaan is mischien ideetje om een ander tournooi mej landen of clubs nog zo,n tournooi te maken?? aangezien in een dag alles vol zat zal er genoeg animo voor zijn en complimente voor je blog ga zo door