en vanavond was ekie hier die speelde tegen dutchpride88 na 21 minuten zei die dat de tegenstander eruit was genaajd,,dus wij wilden nog een x spele maar hij had geen tijd meer dus wat nu???
ik hoorde van hem: na 21 minuten (1-0 voorsprong dutchpride88, goal shevchenko) liep het potje vast bij een vrije trap van ashley cole. daarna hebben jullie 5x een invite gestuurd, hij 5x geaccepteerd maar de xbox360 zei: couldn't connect with opponent
Real Madrid - Manchester United 3-2 Was best een eluke en spannende pot, in eht 1e kwartier kreeg hij (man U) een strafschop die mijn keeper heel lekker pakte, daarna liep ik uit naar 3-0, Uiteindelijk werd het toch nog spannend maar het bleef bij 3-2... Leuke wedstrijd
ok alleen nog de wedstrijden van poule B (mijn poule), het kan zijn dat ik mijn wedstrijd niet op tijd speel omdat we een beetje problemen hebben met bayern munchen. eerst was DDB DEADZON3 NL ze maar zijn xbox360 crashde daarna kwam Dazlindragon maar die had al aangegeven dat zijn xbox360 al naar ms klantenservice was. Nu moet ik dus even wachten op de gamertag van t-ayfun, als we die hebben kan ik ook eindelijk spelen
amolas kunje deze week een x voor half 3 smiddags spelen want ik moet hele week van half 3 tot 11 werken savonds dusja anders zou het int weekend worde want de wedstrijd moet voor de 17e gespeeld zijn
was overigens wel egt een kutverbinding toen ekie tege dutchpride88 speelde,vin het tog vaag want normaal speeltie egt lekker
@jerooney, normaal heeft hij superverbinding: vaak genoeg tegen hem gespeeld over live, hij zei ook al dat de verbinding erg haperde
dat komt mede door de problemen van bayern munchens managers (er lijkt een vloek op te zitten), maar de problemen zijn verlopig verleden tijd, want: o0Tayfun0o heeft bayern munchen overgenomen
dat jullie het ook weten : bayern munchen 5-4 internazionale erg leuke wedstrijd, maar zijn team had wel erg veel geluk hoe hij er door kwam, maar het was wel en verdiende overwinning.. maar als jullie adriano overpowered vinden (wat natuurlijk ook zo is) moet jullie is naar podolski kijken, niet zijn skills maar hij schiet ze er makkelijk in niet normaal
arsenal 1 - 0 ajax, was wel een leuke wedstrijd maar ik had veel meer goals moeten maken 5 meer 1 op 1 met de keep, en toch maar 1 keer gescoort. en in het totaal 13(7) shots(on target) maar gelukkig wel gewonnen.
oke jongens, alle wedstrijden zijn gespeeld en zelfs een dag te vroeg klaar! Zo kunnen we lekker snel verder, klasse!, iedereen s6 in speelronde 2.
Lijkt me leuk om aan mee te doen. Als mijn xbox 360 terug is wil ik wel meedoen.. Ga je er nog 1 organizeren?