Als ik het per speelronde doe en ik heb het eerder aangeven dan word ik gek en dan weet ik niet wie dan heeft gescoord
Mensen kijk ff op de site meld je dan aan voor Euroclix en dan krijg ik 150 Clix en met die Clixxen kan ik Clix in geld ommaken als we genoeg clix hebben krijgt de nummer 1 en 2 een klein prijsje. Dus vertel aan iedereen die je kent die website van die link op me site. Als we er dan 20-30 mensen zich registeren krijgt de nummer 1 en 2 een klein prijse dus aan iedereen vertellen!!
arsenal - monaco bij 5-0 gestaakt!!! ik(arsenal) stond met 5-0 voor maar uberbilly schopte steeds mijn mannetjes neer..over fairplay gesproken ik snap uberhaupt niet waarom je meedoet aan een tournooi alsje niet serieus en fair bent?? je zegt dat de scheids veel te streng staat maja vinje et gek alsje mijn doorgebroken spelers steeds neerhaalt,,dus zo ging dat 5 x en 5x rood dus uiteindelijk gestaakt..ben wel is benieuwd watje gaat doen alphine??overigens bij mij scoorden van persie,2x rosicky en ljungberg
Dat word dan 7-0 want gestaakte wedstrijden zijn altijd 2-0 dus 7-0. Ojah de clubs die nog geen wedstrijden hebben gespeeld beginnen dekomende de 1e 2 wedstrijden met een 1-0 achterstand. bij zaterdag word het 2-0. Bij volgende donderdag 3-0.
wat is dat nou voor onzin met 1-0 achterstand? hoe kan je nou beslissen wie de "schuldige" is ? beide spelers zijn verantwoordelijk en aangezien ik niks hoor van mijn "tegenstanders" schiet het niet veel op. En oja.. waarom +2 op de score? als je zegt dat gestaakte wedstrijden altijd 2-0 zijn pas die regel dan ook toe en tel het niet bij de doelsaldo op.
Ik vind dat Hanzo gelijk met die achterstand. De regels zijn een beetje vreemd je zou beter kunnen wachten met het plaatsen van een speelronde tot iedereen die gespeelt heeft dan er steeds een bij te maken.
Die dmf hooligan is nooit online en geeft nooit antwoord. En de wedstrijd werd gestaakt in het begin van de 2e helft mss had hij wel gewonnen met 10-0 ofzo
ja is mischien ook wel zo maja alphine had zn regels mssn 1st is goed kunen vrijgeven ipv nu steeds erbij te maken,,maja verder een goed tournooi!
De wedstrijden die nog gespeeld moeten worden en FC Barcelona is vrij! AS Roma - Valencia Liverpool - PSG Chelsea - Marseille Internazionale - Sevilla AS Roma - Real Madrid Arsenal - PSG Juventus - Real Madrid AS Roma - FC Barcelona Liverpool - Monaco Chelsea - PSG Juventus - FC Barcelona AS Roma - Sevilla Liverpool - AS Roma Chelsea - Juventus Lyon - Real Madrid Monaco - Barcelona PSG -Sevilla AS Roma - Valencia Liverpool - Juventus Lyon - Barcelona Monaco - Sevilla PSG - Valencia AS Roma - Real Madrid Maak een afspraak met je tegenstander en ik zoek een vervanger voor FC Barcelona
Ik doe wel voor FC Barca. Gamertag ; AoP Chaos NL. Er kan nog verandering in komen, maar dat laat ik je weten!