Ok ik wacht tot Maandag dan worden de inaftieve lingen gekickt! AS Roma - Valencia Liverpool - PSG Chelsea 0-1 Marseille Internazionale 7-1 Sevilla AS Roma - Real Madrid Arsenal - PSG Juventus - Real Madrid AS Roma - FC Barcelona Liverpool - Monaco Chelsea - PSG Juventus - FC Barcelona AS Roma 4-1 Sevilla Liverpool - AS Roma Chelsea - Juventus Lyon - Real Madrid Monaco - Barcelona PSG -Sevilla AS Roma - Valencia Liverpool - Juventus Lyon - Barcelona Monaco - Sevilla PSG - Valencia AS Roma - Real Madrid AoP Chaos NL is de nieuwe trainer van FC Barcelona!!
heb vandaag tegen sevilla gespeeld. 4 - 1 voor As Roma en voor de rest invite eens een keer dan / accepteer.
Internazionale 7-1 Sevilla 3x adriano,2x Recoba,1x Ibrahimovic en 1x OWN Goal. Goal sevilla...weet ik echt niet meer helaas. Was 7-1, had eigenlijk 27-4 moeten zijn, maar goed.7-1 is ook mooi.
alphine kunje voor mij(arsenal) een vervanger zoeken? ik ben gebanned van xbox live en hep over een maandje ofzo pas weer een nieuwe xbox dus zodoende
Nee ik niet zit er bijna niet meer omdat ik op de computer vaak ben en me probleem is de router als ik vaak een spel speel met de router aan dan breekt de spel
Voor zover ik weet is Aapmike gebanned. Ik zou nog tegen hem moeten en tegen Joene. Als ik Joene online zie invite ik 'm.
Ik heb een tijd niet gereageerd en ook niet op live, je kan het beste mij kicken ivm met examens wat echt voor gaat dus het is jammer maar kicken is prima.. denk dat iemand anders meer kan genieten van valencia dan ik