Oke Besman dan zoek ik vervanger voor je maar als je weer wilt spelen kan je weer mee doen Voor Juventus,Marsseile en Valencia zoek ik een vervanger!!
zoek voor psg ook een vervanger!! kep aapmike al vaak zat een invite gestuurd maar hij stuurt wennig terug dus zoek ook vervanger psg
Das jammer morgen ging ik speeldag 7+8 maken en de botteams krijgen week 1t/m 4 3-0 verlies AS Roma 3-0 Valencia Liverpool - PSG Chelsea 0-1 Marseille Internazionale 7-1 Sevilla AS Roma - Real Madrid Arsenal - PSG Juventus 0-3 Real Madrid AS Roma - FC Barcelona Liverpool - Monaco Chelsea - PSG Juventus 0-3 FC Barcelona AS Roma 4-1 Sevilla Liverpool - AS Roma Chelsea 3-0 Juventus Lyon - Real Madrid Monaco - Barcelona PSG -Sevilla AS Roma 3-0 Valencia Liverpool 3-0 Juventus Lyon - Barcelona Monaco - Sevilla PSG 3-0 Valencia AS Roma - Real Madrid
Dazlin stopt dus van elke land gaat er 1 club weg De wedstrijden 1 t/m 4 die nog gespeeld moeten worden: Liverpool - PSG Internazionale - Barcelona AC Milan - FC Barcelona AS Roma - Real Madrid Arsenal - PSG AS Roma - FC Barcelona Liverpool - Monaco Chelsea - PSG