we moeten het echt nog ff volkrijgen zou lachen zijn, aangezien iedereen vakantie heeft kan het in week gespeeld zijn
Wedstrijden Dag 1 Engeland - Frankrijk Arsenal - Lyon Manchester - Monaco Liverpool - PSG (3-0) Chelsea - Marseille Italie - Spanje AC Milan - Real Madrid Internazionale - Barcelona Juventus - Sevilla AS Roma - Valencia
Mogen we nu gewoon beginnen met het toernooi? Zoja: Cees van de Vendel, ik voeg je toe om ons potje te spelen.
FC Barcelona (Dmf Hooligan), kan je vanavond tussen 7 en 9 uur? Ik ben vanaf een uurtje of 7 tot 9 uur a half 10 online.Dus kom maar op gaan we gezellig potje ballen
italie serie A kampioen. niemand houdt "onze" : - Dida ervan om ballen tegen te houden - Totti ervan om te scoren - Pirlo ervan om de mooiste vrijetrappen binnen te schieten - Chivu ervan om de linkerflank onveilig te maken - Adriano ervan om met zijn schoten zo hard als een paard recht in de kruising te knallen - Nesta ervan om "de doos" schoon te houden van vijandige spitsen - Maldini idem dito - Nedved ervan om het middenveld op te eisen ( en zo kan ik nog wel doorgaan)
Haha lol juch maar niet te vroeg. Net 1 van de raarste wedstrijden meegemaakt met AC Miland tegen Inter (borg12 Ik sta in de 1e helft al met 8 man sta ik lekker 5-2 achter in de 1e helft Ik hem maar in de 2e helft hem onder druk zetten maak ik ff 5-3 daarna genoeg kansen gehad voor 5-4 maar die kwam pas in de 90e minuut met 5-4 verloren met 8 man tegen 11 man