Ik vervang Lyon voor een tijdje totdat er iemand anders komt die Lyon wilt anders loopt Frankrijk achter en word het laatste
Ik wil wel Lyon overnemen in plaats van marseille dan mag jij tijdelijk marseiille tot dat iemand die wil kan dat ?
Uhmm nu je het zegt haha nee hoor grapje euhm na thoeft niet persee als je het wilt jij mag beslissen (H)
WTF is dit? Ik speel tegen alpine, sta ik na 7 minuten met 1-0 voor, quit hij de match! Damn dit is fucking oneerlijk
Wel eerlijk spelen he.. Of misschien was het connection lost? Ik wil wel eens graag een duidelijke uitleg zien van Alphine..
connection lost ik heb dit vaker en ik hem van voren gewaarschuwd dat het bij mij vaak gebeurt. Hier de link dit is de internet die ik heb http://www.chello.nl/Abonnementen/Internet/chello_light/
Ja bij hem had ik dat ook maar dat ligt gewoon aan zijn internet connectie jullie moeten dus gwn die tjd wat jullie hebben gespeelt aftrekken bij dat van die andere
Dude je denkt toch niet dat je dit hele tournooi zo verder kan gaan? Telkens connection lost naar 10 mins. Zo moet je 9x een nieuwe match aanmaken en opnieuw starten. Zo is het gewoon niet leuk meer... Bovendien ben je ook nog eens 2 teams, dus moet je dat dubbel gaan doen..
Komop jongens wel spelen Graag ook de doelpuntenmakers erbij schrijven AC Milan 0-1 Real Madrid (7 mins) Van Nistelrooij 0-1 Engeland - Frankrijk (Wedstrijd 2) Arsenal - Monaco Manchester United - PSG (3-0) Liverpool - Marsseille Chelsea - Lyon (Wedstrijd 3 ) Arsenal - PSG (3-0) Manchester United - Marseille Liverpool - Lyon Chelsea - Monaco (Wedstrijd 4) Arsenal - Marseille Manchester United - Lyon Liverpool - Monaco Chelsea - PSG (3-0) Italie - Spanje (Wedstrijd 2) AC Milan - FC Barcelona Internazionale - Sevilla Juventus - Valencia AS Roma - Real Madrid (Wedstrijd 3 ) AC Milan - Sevilla Internazionale - Valencia Juventus - Real Madrid AS Roma - FC Barcelona (Wedstrijd 4) AC Milan - Valencia Internazionale - Real Madrid Juventus - FC Barcelona AS Roma - Sevilla En ook een blogger aangemaakt http://efispes6.blogspot.com/
besman ik kan vandaag tot 2uur ongeveer want ik heb een wedstrijd zelf om half 4. of anders volgende week kan ik de hele week.