Lyon wedstrijden Arsenal 1-3 Lyon Chelsea 0-2 Lyon (21 minuten gespeeld) Manchester United 2-1 Lyon Liverpool 6-2 Lyon 1x gewonnen en 2x verloren wss 2x gewonnen moet nog 69 minuten spelen met een 2-0 voorsprong. Doelsaldo Lyon 6 8-9 -1
Real madrid - Inter Milan 1-3 1- 0 van Nistelrooij 1-1 Adriano 1-2 Adriano 1-3 Adriano Valencia - Inter Milan 0-4 0-1 Adriano 0-2 Adriano 0-3 Adriano 0-4 Adriano
Een Cut-Back goal is je passeseert een speler en je legt hem af in de 16 waar een andere speler van je staat die schiet en GOAL!! je kan die bal nooit wegwerken dus altijd een goal het is een bug in de spel je hebt ook een kleine kans dat de bal er niet ingaat dat jou speler der voor staat maar 98/100 zit hij erin
De tering, scoor je alleen maar met Adriano ofzo? :') Dat gaat leuk worden vanavond. (Man U - Inter Milan)
arsenal-inter 2-3 pff 3x die kut adriano ik 1x met henry en van persie(achterstandbeen) ik had pech dat mijn kansen er niet in vlogen maja leuke wedstrijd
notfield die 0-4 gister was toch wel redelijk geflatteerd.. ik speelde toch zeker wel redelijk, 0-4 was niet echt het beeld van de wedstrijd zoals jij eerder schreef, ik wil tevens wel barcelona over nemen want ben op mn best met die ploeg ben online ook altijd barcelona..
Ja de tweede helft zeker, eerste helft speelde ik een stuk strerker, maar de tweede helft vond ik jou een stuk beter, ik kreeg mijn kansen ook nog wel, maar jij had echt een paar x een miracaleuze scrimage dat je de bal er toch niet in kreeg.Was leuke pot.
Nou geflatteerd?..ok dan had 2-5 beter gestaan misschien, maar was toch wel erg duidelijk wie de beste en veruit de meeste kansen kreeg!!
Nou zo leuk was het niet.vanaf het begin echt belachelijk veel lag!!!(was wel mijn eigen schuld, mijn vriendin was ff optimaal aan het dowloaden geslagen en mij niks verteld) Vervolgens wordt ik uitgemaakt voor cheater om onduidelijke reden!! bij de stand van 4-0 krijg ik in het beeld dat mijn tegenstander gestopt was?? nog 40 minuten verder gegaan, 2-0 verloren, dus in het totaal 6-0.Sloeg echt helemaal nergens op, ik heb echt geen kans kunnen creeeren.mijn spelers reageerden met een seconde vertraging, minimaal op mijn button bashes. Maar goed, kan niet altijd feest zijn!!Laat ik dan in ieder geval de topscoorders bokaal pakken met die kut Adriano!!!
haha..ik had hele erge lag(dankzij mijn vriendin) Ik wil over spelen, Manchester hoste en heeft de teimgeist bal gekozen ipv de witte bal, zoals voorgeschreven!!!
Iemand die niet tegen z'n verlies kan. En erg onsportief is. Moet je maar voor je eigen goeie verbinding zorgen, ik zal er overnadenken om het overnieuw te doen. Máár ik vond je erg onsportief omdat je m'n spelers etc ging neerhalen toen het 4-0 stond. En je wou 1 x de bal expres in eigen doel trappen. Het was dus 6-0: - Saha - Saha - Rooney - Rooney - Own goal van hem - Saha