1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES6 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 22 apr 2007.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Lol de kleur van de bal maakt niks uit ...

2. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee mannetje, nou moet je es ff goed luisteren!!
    ALs je geluisterd had en gelezen had, had je misschien opgemerkt dat ik nogal last van lag had, (ja is mijn eigen schuld ( die van mijn vriendin dan) )
    Dus als je spelers pas na een dikke seconde reageren nadat je gedrukt hebt, ja dan wordt je gek en ga je als een gek lopen bashen op die knopjes!!!
    als ik hem in mijn eigen goal had willen schieten had ik hem er wel ingelopen of zo, dus mannetje lul alsjeblieft niet zo dom ja!!!En spelers neerhalen?...tjee zeg dat heb ik met voetbal echt nog nooit gezien!!!
    Gisteren ook al gelijk berichtje sturen met OMG Cheater!!!...dat was ook weer helemaal nergens op gebaseerd.Dus doe maar ffies rustig voordat je weer van die onzin gaat uitkramen.En ja van die bal was een grapje!!!
    Nog even voor de duidelijkheid: je zal misschien best van me winnen als ik geen last van lag heb wtf, maar je vooroordelen en je beschuldigende uitspraken houd je maar eventjes voor je ja!!!
    En als je de uitslagen van mij gezien had, had je misschien wel kunnen denken dat ik niet in optimale omstandigheden speelde, de grootste verlies partij die ik ooit heb geleden was 5-0 en dat was tegen de toenmalige nummer 16 van de ranglijst!!

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  3. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja natuurlijk is dat een grap!!

4. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o dragon, je bent pas 16 jaar?Dat verklaard een hoop van je uitspraken.
    In ieder geval gefeliciteerd jongen, met de mooie overwinning!!!

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Chelsea 0-4 Lyon (66 Mins gespeeld)

Juninho 0-1
    Fred 0-2
    Govou 0-3
    Toulalan 0-4

Boelie360 kapt ermee en Chelsea (London FC) is weer vrij

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom liep je dan met je keeper naar het doel, vervolgens tegen de paal? Waarom haalde je dan 2x Rooney neer toen hij doorgebroken was 1 op 1 op de keeper? Waarom maak je dan zo'n opmerking over de bal? En ja hoor nummer 16, so what? Wat wil je daarmee zeggen? Je hebt gewoon verloren klaar.

7. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ja prucies,,dan hadtie meteen de wedstrijd maar moete stoppen ipv achteraf beginne te zeiken
    kwil me dr verder nie mee bemoeie ofzo maar jij zegt :En spelers neerhalen?...tjee zeg dat heb ik met voetbal echt nog nooit gezien!!mssn x langs de opticien gaan dan;) maja vechte jullie het zelf maar uit:D

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet hier, dat geeft allemaal onnodig spam etc. Hij moet gewoon toegeven dat hij afgeslacht is. Btw Jerooney, voeg me toe. ;)

9. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    arsenal - ac milan 2-1
    1-0 rosiçky
    1-1 seedorf
    2-1 ljungberg

eindelijk mn 1e winst met arsenal:p allebei veel kansen gemist mischien was een gelijkspel terechter

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had meer kansen ik had egt scheve mensen in me team echt allemaal kutjes :p.
    Man wat was die wedstrijd toch leuk met die scheidsrechter zo scheef als een hond floot niet bij grove tackels wel bij lichte schouderduwtjes ik raad hem een +3.0 bril aan :p

11. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik chelsea mischien kunnen zijn want ik kan echt niet goed spelen met marseille of een FRANSE team !

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt wel een 0-4 nederlaag aan je broek hangen dan ;)

13. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    haha was vette wedstrijd alphine,,jij dikke kans met seedorf maar die schoot op de paal:p

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Op welke plek staat Man U genoteerd?

15. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het gaat mij er niet om dat ik afgeslacht ben, is zo, 6-0 is duidelijk,IK GEEF HET TOE: IK BEN AFGESLACHT!!! het gaat mij erom de Insinuaties en grote monden van jochies van 16!!!
    Dat mijn ass gekicked is( met lag 6-0, zonder lag misschien 3-1)..wtf boeit me niet, dat bijdehandte gedoe van jochies waar ik de vader van zou kunnen zijn, DAT :mad: irriteert me.
    En dat van die Bal, goh een beetje humor na dat gezeik ...moet kunnen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ná dat gezeik? Je poste het in de post waarin je aan het zeiken was hoor. En als je daadwerkelijk zo'n grote lag had, waarom kapte je er dan niet mee en zei je dat je zo niet verder kon spelen? En bijdehand? Hoezo bijdehand, sommige dingen vind ik gewoon nergens op slaan. Ik geef gewoon mijn mening hierover, en als jij dat bijdehand vindt. Dan vind jij dat bijdehand en ik niet. ;)

Edit; Zou je anders het potje willen overspelen dan?

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @Dazlindragon de wedstrijden moeten eerst gespeeld worden dan kijk ik welke land eerste is

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke. Misschien kan je daarna een soort UEFA/Champions League maken? :cool:

19. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over JOUW berichtjes tijdens de wedstrijd!!

OMG Cheater!!! en dat soor berichtjes!!

20. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    beetje humor moest toch kunnen?

Deel Deze Pagina