hee mannetje, nou moet je es ff goed luisteren!!
ALs je geluisterd had en gelezen had, had je misschien opgemerkt dat ik nogal last van lag had, (ja is mijn eigen schuld ( die van mijn vriendin dan) )
Dus als je spelers pas na een dikke seconde reageren nadat je gedrukt hebt, ja dan wordt je gek en ga je als een gek lopen bashen op die knopjes!!!
als ik hem in mijn eigen goal had willen schieten had ik hem er wel ingelopen of zo, dus mannetje lul alsjeblieft niet zo dom ja!!!En spelers neerhalen?...tjee zeg dat heb ik met voetbal echt nog nooit gezien!!!
Gisteren ook al gelijk berichtje sturen met OMG Cheater!!!...dat was ook weer helemaal nergens op gebaseerd.Dus doe maar ffies rustig voordat je weer van die onzin gaat uitkramen.En ja van die bal was een grapje!!!
Nog even voor de duidelijkheid: je zal misschien best van me winnen als ik geen last van lag heb wtf, maar je vooroordelen en je beschuldigende uitspraken houd je maar eventjes voor je ja!!!
En als je de uitslagen van mij gezien had, had je misschien wel kunnen denken dat ik niet in optimale omstandigheden speelde, de grootste verlies partij die ik ooit heb geleden was 5-0 en dat was tegen de toenmalige nummer 16 van de ranglijst!!
Laatst bewerkt: 3 mei 2007