Zal ik de rest van de beschuldigende berichtjes ook plaatsen? En dan ff wat anders, als ik in mijn beeld krijg dat mijn tegenstander quit kan hij dan een error code in beeld krijgen?Dat was het geval met draak!!Ik kreeg de melding dat hij stopte en hij zei tegen mij: cheater, @$%3 en dat soort wartaal.
Laat die berichten eens dan kijk ik wel of die wedstrijd over nieuw gespeeld word en jah mensen speel wedstrijden!!
AC Milan 4-4 Sevilla Maresco 0-1 Kanoute 0-2 Maresco (P) 0-3 Maresco (P) 0-4 Inzaghi 1-4 Kaka 2-4 Gilardino 3-4 Inzaghi 4-4 Een rare wedstrijd waar ik in de 1e helft 0-4 achterstond maar tog de wedstrijd omkantelde in mijn kant. 1e helft was voor Sevilla en verdeging van AC Milan die 2 penaltys weggaven 2e helft voor AC Milan
alphine relax gast jij werkt tminste je site bij en er word veel gespeeld voor je competitie ps..uberbilly en aapmike wanneer onze wedstrijd spelen
aapmike is al een tijdje niet online geweest ik vraag me af waar hij is uberbilly komt vaak smorgens vroeg of savonds laat FC Barcelona (DMF Hooligan) is weer vrij is al 5-6 dagen niet online geweest Aanvraag gedaan of ThomasR Chelsea of FC Barcelona wilt zijn
Tja opeens kwam ik terug bij het Pro Evolution Soccer 6 menu en dacht ik fuck it hij is een cheater.Dus typte ik één bericht met daarin OMG Cheater Ik zei alleen omg cheater hoor.
Ik heb ff op je site gekeken tegen wie ik nog moet...er staan er wel een paar tussen (Juve) die nog niks gespeeld hebben. Hebben die uberhaupt de intensie om mee te doen ? Als ik ergens de schurft aan heb is het wel dat mensen zich ergens voor opgeven of organiseren en dan vervolgens niks meer doen. Ik kan eigenlijk, gezien mijn werk, alleen 's avonds spelen en in het weekend.
Mensen die nog maandag nog niks hebben gespeeld worden verwijderd daar heb ik al over gesproken Chelsea 1-1 AC Milan Schevchenko 1-0 Inzaghi 1-1 Hoogtepunt van de match: Diepe bal op Drogba passeert de keeper staat voor leeg doel en schiet hoog over dat had de winst voor Chelsea moeten zijn.Het gebeurde in de 88e minuut
Pff speel ik tegen alpine weer, na 13 minuten kom ik vrij voor de keeper, is ineens toevalling verbinding verbroken... Je kan van mij naar de maan lopen alpine, tegen jou speel ik niet meer. Ben btw deze week toch op werkweek, dus kan niks spelen.
lijkt me toch echt sterk alpine dat als je je internet snelheid van 3000kb naar 5000kb verhoogt het gaat helpen want me je vorige verbinding zou het al moeten werken. mischien kappen met pron te downloaden?
boeje speel gewoon de overige minuten verder tegen alphine, ik hep het zo al 3 wedstrijden gedaan tege alphine en hij cheat niet want het ligt aan zn internet