Dit lijkt mij echt een hele vette game, kijk ook hier voor een nederlands preview. Maar over de 360, graphics zijn ook niet alles. Ze zijn natuurlijk beter dan die van de Xbox, Ps2 en Cube. Maar het gaat toch om de gameplay, die kunnen ze nu ook aanpassen en verbeteren, dus het wordt cker wel wat!
dit wordt gewoon een hele vette game weet ik (bijna) zeker, ik vind dat ubisoft altijd hele vette games maakt
Wil nou wel weer eens wat trailers ervan zien. Ben erg benieuwd en heb er positieve verhalen over gelezen.
Check ook het artikel in de Edge. Diegene die Edge kennen, weten dat ze erg (overdreven) kritisch zijn. Maar in artikel gaan ze goed in op de gameplay en de achtergrond van deze game, erg interesant.
Nieuwe trailer ziet er heftig uit http://www.apple.com/trailers/universal/king_kong/ Oops zie nu dat de thread van de game is, maarja
ik heb eem demo op sp2 gespeeld en het is egt cool.. gewoon leuk om te spelen, goeie moeilijk heidsgraad, niet te makkelijk, niet te moeilijk.geweldige graficks( op ps2, op xbox zal wel veel mooier zijn!) wel iritant dat je geen hud hebt, maar ook wel leuk. maakt het wat realisticher.. ook om met king kong te spelen is leuk.. een beetje beet 'm up.. ik ga hem egt kopen!!
In vergelijking met Kameo en PDZ, hoe scoort deze game op graphics vergeleken met die twee? Omdat die speciaal voor de xbox 360 zijn ontwikkeld en deze is multiplatform.
Hmm, misschien aan hand van de screens kun je je oordeel vellen. Grote kans dat het gewoon een prachtige game wordt. Next-Gen dan.
Heb hem op de 360 gespeeld en daar was die ook prachtig én hij speelde goed! Wordt een vet spel, koop hem niet omdat hij ook nog op de xbox/pc uit komt en dan vind ik het een beetje nutteloos.
Heb hem op de PS2 gespeeld. En dit is zeker een game die in mijn lijstje komt van mijn games. Vooral dat moment dat je met je pistooltje loopt en er komt zo'n dino aan...damn wat een gevoel . Echt een super game. Die aap trekt mij niet zo, en vind ik ook minder leuk om tespelen maar als je dat poppetje bent dan...