1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Peter Jackson's King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 10 jul 2005.

1. Victor

Victor Guest

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoewel dit spel natuurlijk heel erg mooi is voor onze 'oude' xbox, ben ik met de vergelijking king kong xbox <> king kong 360 tot de conclusie gekomen dat ik zeker de 360 ga halen :9 Damn!

3. Gold Elite

Gold Elite Guest

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en volgens mij draait de 360 versie toch nog op 1 core, en hij heeft er 3:eek:

5. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem best vet. Grafisch is het echt top!
    Echt super mooi gemaakt allemaal. Qua gameplay speelt hij ook best lekker.
    Alleen jammer dat je niet met 2en samen kan spelen.

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Verkleed je als aap en ontvang de game King Kong

De eerste vijftig mensen die zich op donderdag 17 november vanaf 15.00 uur als aap verkleden en naar de Free Record Shop op de Kalverstraat komen (Kalverstraat 230) ontvangt de game Peter Jackson's King Kong gratis.

Dus sta voor aap en ontvang het spel.

7. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie deal toch!

Ik hoor zo vaak dat games duur zijn, geven we je nu de kans om eens gratis een game te ontvangen. Gewoon, omdat jullie het zijn! :D

8. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    game is te kort

9. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet JJ niet te bedanken, hij heeft tenslotte de hele PUGA georganiseerd! :)

heb je Kong al uitgespeeld dan?

10. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar ik bedoel niet de pU gameplay, maar ik bedank hen omdat ik daar een hele dag gespendeerd heb op hun redactie/testhok:p

11. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu thuis hij is uber omtespelen ik zou zeggen wacht niet op de xbox360 hij ziet er daar wel 1000x beter uit maar haal hem nog voor je xbox!

De gameplay is goed hij is wel pittig tenoemen maar dat drukt de pret niet veel beesten om aftemaken. En het word spannend als weer zon dino met zun grote kop achter je aan komt rennen.

King kong ziet er zeker niet slecht uit en is heel goed speelbaar.
    Ik heb hem zelf ook op de PUGP gespeeld daar ziet het er allemaal wel beter uit maar ik zeg het je de xbox versie ziet er ook niet slecht uit !

12. Victor

Victor Guest

leestekens zijn slecht

Het gaat om de ervaring toch?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ligt de game dan al inde winkel :eek: ... ik denk dat ik de xbox 360 versie ga halen ... Maar waar hebben jullie hem gekocht?

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat zou ik ook wellis willen weten :eek:

Maar er is ook een Limited Edition zag ik net :). Weet niet of het al bekend was...KingKong LE

Edit: Hij (Allebei de KingKong versies) zou pas over 2 dagen uitkomen, Release: 17-11-2005

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  15. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel komt KK ook pas morgen uit, maar alle winkeliers hebben m gewoon in de schappen liggen. Ik heb het wel eens vakaer gezegd, als je een beetje rondkijkt zie je grote titels vaak eerder in de winkel liggen.

Of ik daar blij mee ben... dat is een ander verhaal.

16. Victor

Victor Guest

Dames, het spel is gereleasd.

Aan te raden? Niet te doen? Te kort? Saai? Tell us!

17. M.A.E

M.A.E Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat het een aanrader is

Het ziet er allemaal mooi uit en het speelt gewoon lekker weg,

Ik zou zeggen: aanschaffen :)

Het is in eerste instantie even wennen aan de omgeving maar als je eenmaal bezig bent kan je niet meer stoppen..

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zeker een mooi spel. Alleen beetje aan de korte kant. Heb de game nu uitgespeeld maar moet het alternatieve einde nog halen. En de levels met Kong hadden van mij wel wat uitgebreider mogen zijn, aangezien dit toch wel de hoogtepunten uit de game zijn.

19. dutch-mercenary

dutch-mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een leuk spel niet mijn soort game maar opzich een goed spel

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dit spel wel populair zou zijn op dit forum, maar ik hoor er hier niks over. Kan iemand er wat meer over vertellen. In hoeveel uur speel je het uit? Wat is de moeilijkheidsgraad? Hoe lang duren de stukken met Kong? Is de besturing lekker? Speel je soms ook met de dame die Kong ontvoert? Gaat het spel alleen om dino's killen? Klopt het, zoals in de PU staat, dat de beeldverversing niet soepel loopt? Is het echt een shooter of zitten er ook avontuur en puzzelelementen in?

Of wacht iedereen gewoon op de 360 versie??

Deel Deze Pagina