Ik heb wel intresse om mee te doen. Maar alleen als er een hoop mensen meejdoen. Heb namelijk geen zin om 20 euro extra te betalen aan verzendkosten en invoerrechten. Maar als er genoeg animo voor is doe ik ook mee.
Eh uhm, dit is een beetje doodgelopen... Zijn er nog mensen met interesse dan kunnen we wat gaan regelen.
ey, mijn pa kan dat wel zeefdrukken! hij heeft een reclameburo enzo, en dat kan ik mss wel voor jullie doen , (ik werk zaterdags bij mijn pa). Ik denk dat hij dan gewoon het logo nodig heeft en mss kan hij er wel je gamertag erop zetten? het is maar een idee?! het zal dan een stuk goedkoper zijn, als ik zeg dat het voor mijn vriendjes zijn
iig ik wou zeggen dat mijn pa die xbox shirts kan maken! evt. met je gamertag. maar dit is nog niet zeker want ik moet het nog vragen aan pa snap je het nu? maar ik denk wel dat hij dat doet
mijn vader is een MASTER daar in kijk mijn vader is de directeur van een reclame buro, hij beplakt autos enal met stickers maakt borden die buiten hangen. en hij zeefdrukt soms t-shirts. Ik heb al een paar x een t-shirt van hem gekregen (van een eetcafe ed. ) en het is de zelfde kwaliteit als je in de winkel koopt. maar ik zit me nu te bedenken dat je een heel ''raam'' moet laten maken, wat ook geld kost!, dus ik denk dat een t-shirt met je gamertag niet kan, wel met een xbox (live) logo erop.
Zwart shirtje met Xbox logo erop, in het midden, in juist die kleur groen, lijkt me cool. Zou ik zeker voor betalen, mocht je vader deze kunnen maken.
oke, we gaan een lijstje maken: voor mij: 2x voor witkees 10x voor Graveheart 1 x voor Biscuitje 1x ------------------------------------- + 14 x de prijzen weet ik niet. dus dat komt dan nog Ik BELOOF, dat ik het deze week vraag.