Welke opleiding heb jij genoten Maupie Als we het over de geilste gaan hebben.... Op de 1e foto, die meid die meteen rechts staat van player Maup. Mauperd weet om wie hij zijn arm slaat.
ik heb er echt nog zo ontzettend veel! de tering wat een avond was dat weer. Ik heb de zelfde opleiding genoten als Netlemon alleen verkoop ik borsten en billen for a living (Ik zal bescheiden blijven C)
Damn Zlatan daar gaat m'n beeld van jou... Ik dacht dat je dagelijks met zoveel chicks om je heen zat
sooooooooooooooooooooooo en voor zo'n post werd ik (Inf1nity) dus gewoon gebanned...volgens mij is Goiz gewoon jaloers omdat ik zo knap ben En Jonathan, als je Jaap uitspraken wilt faken, dan ist: (voor de juiste spelling) -Is toch fokking niet normaal?!
Goiz! Wie mij tart krijgt fokking terror Goiz: WHAAAAAAAAAAAAAAAA IK WORDT HELEMAAL PARRA BROTHER!! (ok dit wordt een ban) grapje hoor Goiz, hijs ten minste een mod die daartegen kan
En ja ik meen het infinity is al veel te vaak tever gegaan, en geeft nou zelf toe een kloontje te hebben terwijl hij gebanned is.
hij zegt in een ander topic dat het van een vriend is ik snap die afbeelding niet EDIT: een 'kloontje'