1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    halo speelt nog altijd vrij grote rol.
     
  2. zPnihpS

    zPnihpS Guest

    Kijk is naar al jouw berichten, 95% is bullshit.

    Denk dat halo 3 de eerste 2 jaar op de wcg zal blijven, ik hoop op shadowrun maar dat zal waarschijnlijk wel niet:mad:

    /Mod Blijft aantrekkelijk om terug te komen hé Sphinx...mja tijd om afscheid te nemen, het waren twee fantastische dagen. ~Arjan
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Halo 3 zal vlammen en UT zal wegvallen. GTAIV zal (ondanks het een kut MP heeft) veel tijd gaan eisen bij gamers, het blijft gewoon een te tof spel en daarbij komt Call of Duty 4 (in ontwikkeling met MLG) in opkomst op dat moment.
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet. In samenwerking met MLG.

    Halo en UT gaan groot worden. CoD vast ook wel.
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    w/e .. en ik denk niet dat UT groot gaat worden, hoogstens de Quake 4 en de Shadowrun spelers ofzo. Halo3 is altijd al groot geweest en de 1,3 miljoen Call of Duty spelers schakelen automatisch over naar COD4.. Logisch..
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo 3
    2. Call of Duty 4
    3. overige.
     
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ut zal wel heel populair worden, ut is echt een klasieker en dat zal blijven. Epic heeft nieuwe dingen wat heel vet is. Vergeet ook niet dat Quake wars Half live 2 enz, ook komen.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Ik kan je bij deze vertellen, Unreal Championship 1 is een van de beste games ooit na mijn mening. Dat spel is zo heilig _O_
     
  9. fetEX

    fetEX Guest

    dude nieuw is niet altijd beter he...
    hahaah bungie met hun dual wielden:p sukkels .. hoe dom kan je zijn.

    achja gelukkig hadden zo ook zoiets al een br bedacht..
    heil aan bungie daarvoor..

    UC 1 zo koning (smartiez praat: keuning)
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    UC1 is keuning, de allereeste Tournament op de PC was ook keuning, maar ik was gewoon een monster in de 2004 Instagib 2v2 op de PC. 1 Shot Rifles FTW
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    UT word net al Shadowrun. Met PC gamers. Dus er zullen we een hoop mensen op komen.
     
  12. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dit nou?

    Oke, spel verpest......... |:-
     
  13. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij UT geen cross platform
     
  14. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je doen? en wie ben je? Feit dat je denkt dat je een skilled speler bent als je iets doet op shadowrun zegt me niets. ga lekker ff met je vriendjes knikkeren buiten ofzo en loos je onzinnige BS ff lekker in andere draadjes!

    Affijn ff terug naar de normale gang van zaken. GoW2 wordt geen WCG game volgend jaar jongens echt niet dat is mijn gutt feeling. Ik ben echter van plan om samen met SmartiEz gezellig op UT3 eens te laten zien wat een stel oude PC nerds kunnen op een console! Wat denk jij SmartieZ? 2 leiders in een UT3 team?

    Ik moet wel zeggen als UT3 een cross platform wordt ga ik wel terug naar de PC vrees ik en ga ik die xdoos alleen nog maar als HD spelertje gebruiken. Totdat RTCW komt in 2008.

    SmartieZ? Laten we dinsdag avond even bellen rond 19:00 dan ben ik wel in het nieuwe huis maar kan ik er in ieder geval rekening mee houden dat je belt jongen. grt

    LALALA\o/
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  15. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^ epic heeft aangegeven dat ze nog geen plannen hebben voor gow2 dus hoe kan er dan volgend jaar wcg op gow2 gespeelt worden? not....
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zat ook al raar te kijken.
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wij moeten onze wereldtitel op COD verdedigen en ik ben van plan het gehele tactische deel van het team te verzorgen (net als vroeger op COD2, dat ging me anders vrij goed af al zeg ik het zelf ^^) dus nee. Voel je vrij om een topteam te vormen op dat spel verder hoor. UltraZa was nummer 2 worldrank instagib op de oude 2004.
     
  18. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op man ff ownen op die shit
     
  19. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm lees ik sarcasme.....
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor smartiez en ik hebben de strijdbijl begraven!
     

Deel Deze Pagina