1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me voorstellen. Dan zitten er toch teveel jongens tussen met te weinig focus :)

    Hoe's de mobile bizz nowadays? Als je nog free-lancers zoekt voor redactie of vertalen moet je maar ff een bericht sturen.



    Rem, gecondoleerd gozer :):
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een berichtje tussendoor: Mijn xbox doet nu al zo'n 3 dagen stoer. Hij heeft een eigen willetje en stopt regelmatig... Meestal na zo'n 10min spelen. Ik ga morgen microsoft even bellen en kijken of ik nog garantie op dat ding heb zitten.

    Maar voor zover ik al online was is het nu helemaal afgelopen. Shit happens.
     
  3. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 3 jaar garantie na die verlening die ze iedereen hebben gegeven......
     
  4. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal eens niet, met die 360's
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat hebben ze 10 dagen geleden bekend gemaakt, dat geld voor alle 360's die dan nog in hun 1e jaar zit

    met andere woorden, als je 360 meer dan 1 jaar en 10 dagen oud is kun je het wel vergeten.
     
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je met xbox #9 bezig bent?

    @Maxim the Mobile Business gaat helemaal top. Zoals je weet ben ik net regional director sales/ marketing geworden voor de grootste mobiele licentie houder ter wereld, gaat helemaal lekker, heb het games imperium waar ik op gewacht heb. Heb net distributie deals afgesloten met Taito, Konami, Sega en EA voor de komende 3 jaar. dit is voor www.twistbox.com en heb net MILF Hunter, BANG BROS binnegehaald voor een wereldwijde exclusieve distributiedeal op www.waat.com

    Het blijft een leuke business, jammer genoeg is mijn kennis zo specifiek dat ik verwacht dat ik hier nooit mee uit kom hahahaha
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog steeds op #1, vanaf de allereerste dag... dus mijn garantie is ook wel afgelopen denk ik... nog nooit problemen mee gehad maar stel dat mijn xbox als ik hem zo aanzet het niet meer doet.. repareren ze em dan nog wel mr moet je dan betalen ofzo?
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    nieuwe kopen!

    @robin Zal ik de PS3 maar ff meenemen voor je van de week? Heb net wel de games ingeruild voor Shadowrun
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol khad mijn xbox al langer dan een jaar maar had ehm nooit geregistreert hij ging dus stuk en werd hij dus gewoon gemaakt kosteloos!!!!

    Enige nadeel was dat ik wel 7 weken moest wachten maar hij is terug;)
     
  10. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt namelijk 2 jaar garantie in Nederland.
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je hebt een jaar garantie. Geloof me ik kan er over mee praten ;-).
     
  12. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, oke. Dan had ik geluk, had het namelijk in januari 2006 en ging maart 2007 stuk :). (binnen 2 dagen was ie terug!)
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip ook al is ie niet stuk, maak hem stuk net voor je garantie afloopt, heb je altijd een nieuwe en altijd een goeie
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ok wacht, ik gooi hem zo uit mijn raam....zal dat voldoende zijn ofniet?:thumbs:
     
  15. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    helaaas repareren ze alleen de binnenkant ;)

    flikker er een 4 jaar oude K3 CD vol met stof in 8)
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Is K3 al 4 jaar bezig joh?
     
  17. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    wel langer volges mij, ben geen fan meer 8) ;)
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    'Geen fan meer'. Interessante uitspraak ;)
     
  19. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    he kings, wil niet lullig zijn hoor, maar we hebben de prijzen nog steeds niet
     
  20. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat pG nu in een dikke chaos verkeerd, we hadden nog zo lekker getraint een dag voor het WCG
     

Deel Deze Pagina