1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Gaming koppel je al gauw aan een team dat op meerdere spellen actief is, of zich op meerdere spellen (met een wat langere geschiedenis) al reeds bewezen is.

    Als Pine dit bovenstaande in het vooruitzicht heeft, is er helemaal niks mis met die naam, IntensiVe Gaming kunnen ontzettend vette dingen mee gedaan worden.. ;-)
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    We gaan ook meerdere spellen spelen, daarom wil ik Gaming erachter. Ff kijken wat sander en mitch ervan vinden.
     
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand speelt quake 4? welke steen zit jij onder dan? er zijn inderdaad geen goede ladders voor te vinden, wil niet zeggen dat het spel niet meer gespeeld word. Je mag altijd een paar rondjes met mijn jongens spelen en zelfs 4 tegen 2! no problemo
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hehe eens kijken hoe TW daarmee omgaat. En MaUp3Rd nog 2 vraagjes:

    Je teamnaam op Quake 4, ik kan namelijk geen van die namen die jij hierboven genoemd hebt terugvinden op de rankings? En op welke ladder speelde je
     
  5. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn RTCW clan geweest, neem dan 'iNs' als tag \o/

    EDIT: dat interview in het parool, wanneer komt die krant uit, want ik bezorg het parool :D
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    horen we maandag avond allemaal! laat ik wel even weten hier
     
  7. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx ^^
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ nog een weekie en dan weer een gezellig zuip weekend in eindhoven:b: kijk er naar uit*)
     
  9. Omg jullie hebbe van RL verloren ?
     
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het D team! LOOOL onze mannen waren allemaal lekker aan het feesten. hoorde dat het ondanks dat nog spannend was tot map 5 4-4 gelijk! en toen pats 2 man weg
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    D Team? Vrij nutteloos lijkt me?
     
  12. Een D Team... nou als team A B en C niet kunnen, dan heb je altijd nog een D team om op terug te vallen! Hartstikke handig dus...
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ook leuk als member: 'nou jongen, we hebben nog plek voor je in ons D team..'
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is het bij wijze van spreken een 'D team', maar toch leuk dat jullie hem even uitkauwen.

    Er is gespeeld door Zeemlapje, Rem nl (speeld al zo'n 3weken oblivion), pG J con (engelsman in een nl clanmatch) en pG Cease.
    Vind het knap dat je jongens het nog zo spannend hebben kunnen maken. Verder heb ik gehoord dat het een leuke clanmatch was :)
     
  15. Jaa was het ook want heb hem live gezien ;p
     
  16. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog....damn het is RL :): |:- Hahah lol niks tegen RL hoor maar ik kan de meeste members van hun nog aan en dan moet ik erbij zeggen dat ik nou niet bepaalt een natuurtalent ben. Maarja het betekent waarschijnlijk niks....dusja
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik geloof niet echt dat ik na al mijn gelach de kracht nog heb om te reageren. Ik vind dit inderdaad niet een interessante opmerking!
     
  18. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook gehoord dat het een leuke clan match was! hoorde inderdaad dat er niet een heel spannend team stond. Ach ja hier hebben ze naar gezocht. Ze hebben zich in ieder geval weer vermaakt RL is een hartstikke leuk team, stuk sportiever dan heel veel andere clans. Vinden het ook leuk tegen Rem te spelen, die inderdaad al zeker 1 potje GEARS in 3 1/2 week heeft gespeeld. Normaal doet ie het iets beter. Het is RL van harte gegund gb.com is ook niet echt meer een competitieve ladder meer.

    Oh daarnaast hebben we trouwens een paar weken geleden ook een ontzettende gezellige en leuke clan match gespeeld tegen RL, niet overtuigend maar zeer zeker gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  19. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    4 tegen 2 je zal bedoelen 2 voor TW dan is er meschien 5% kans dat je wint man.

    en het spel is vanaf de launch al uit geen enkels pel bar halo 2 is langer als 6 maanden dik bezet door clans.

    sorry maar je laat me lachen met beste quake team

    Type-Z gaf TW members negative feedback om zo minder in elkaars optimatch servers te komen.

    maare je mag je best de beste van mij vinden hoor alleen ja wie hou je voor de gek??
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    is goed heb drie van de boys gevraagd te spelen, vinden het prima. Krattus, Nad3r en cwmwl zijn er klaar voor, geef ze even wat tijd want alleen cwmwl heeft een 360 op het moment, Nad3r en krattus zitten beide op een nieuwe te wachten! have fun, post je de uitkomst hier?

    En ik wil woesndag best wel weer eens ff een rondje tegen jouw proberen, na een half jaar absoluut geen quake aan te hebben geraakt, lijkt me fun! sinds nov niet meer gedaan kijken of ik het nog een beetje in de vingers heb!
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina