1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    weet zeker dat je voor 200 eurie met iets moois komt!

2. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    srry mauperd zal volgende x op edit drukke

3. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter krijg ik crysis zover om ff een logotje te fixen :p

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Oke we zijn dus genaait door [highlight] -Total-Supremacy- (pG II)[/highlight].

Speelden voor GameBattles tegen een onbekende engelse clan die op 6 wins en 0 losses stond. Redelijk aardige gasten in de voorbereiding. Ze wilden 3v3 spelen en Named en Rbert konden niet. Dan blijven dus Locust, Baby en ik over.

Locustgod stond met een roodlampje afgebeeld op GB omdat die te lui was om eerder te joinen. Ik naar die gasten toe om even te vragen of dat oke was. Ze moesten het even overleggen... oke ik de lobby uit en 2min later weer erin.

Ze zeggen tegen me: 'oke het is goed, we'll let him play'. Najah gewoon relaxt. Tegelijk vragen ze aan me of ze hem 15min later mogen spelen, ik zeg: als jullie goed voor mij zijn ben ik dat ook voor jullie. Geen probleem dus.

Nu komt het, na de eerste map Fuel Depot (5-0) beginnen we aan Canals. Maar halvewege de map blijken ze geen zin meer te hebben en zeggen ze simpelweg: 'we spelen niet verder want jullie cheaten! Locustgod mag helemaal niet spelen want die staat met een rood lampje afgebeeld!'

Najah locust helemaal gek en ik doe dus maar even een privatechat met de leader. Hij zegt dood leuk zich niet te herrineren gezegd te hebben dat locust mocht spelen en dat ik maar een admin in de room moest halen....

We zijn dus tering hard genaait en waarschijnlijk krijgen we nog een loss aan onze broek ook (GB referee is nou niet bepaald betrouwbaar). Heel frustrerend en ik snap echt niet hoe je zo kunt en wilt winnen. Te triest voor woorden echt waar.

Voor de duidelijkheid ze heten: [highlight]-Total-Supremacy-[/highlight]

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een post op GameBattles forum gemaakt: http://forums.gamebattles.com/showthread.php?p=13054602#post13054602 meer kan ik op het moment niet doen. Dit is echt te zielig voor woorden, waarschijnlijk krijg ik nog een loss aan me broek ook.

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  6. Oke je bent echt zwaar genaaid door die gasten en waarschijnlijk gaan we een loss krijgen. Die Refs zijn er om problemen door middel van de regels op te lossen. Locustgod mocht eigenlijk niet spelen dus krijg je een loss, ookal heeft de tegenstander gezegd dat het wel mocht. Je moet maar ff een topic maken op gamebattles.com forum, maak ze maar lekker zwart.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat is idd flink genaaid maar dat had je vantevoren kunnen verwachten, je hebt altijd van die trieste gasten. Volgens de regels hebben jullie nu ook valsgespeeld, want het is jou woord tegen dat van hun.

8. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Genaaid en het stomme eraan is dat de Scheidrechter nooit kan weten dat TS toestemming hebben gegeven LoCust te laten spelen..

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0

[highlight]Reactie=(/highlight]

As you had admit that you used a red lighted player i have no option to ask you to report this loss within 24hrs, As it is against GB rules to use red lighted players or subs, As you can understand why as they are to many problems.

In future makes sure all players are able to play for matches you accept.

Thank You.

[highlight]Mijn Reactie=(/highlight]

"In future makes sure all players are able to play for matches you accept."

Do you think i made the whole story up? I wanted to play with my green players but one of them had a problem. The opponent agreed and they were clearly the weakest team (why do you think they stopt playin' in the first place).

I'm sorry but it is against my principals to report a loss against cheaters. I am serieusly considdering to quit this ladder... Howcome i have to report a loss against cheaters?? It makes absolutely no sence.

You must understand my situation. First they fuck you over and then you have to report a loss against them?! Can't you delete the challenge, it is clearly no option to play them again.

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel gaan zeuren bij de referees, maar jullie zitten fout. Tuurlijk zijn jullie kk hard genaait, maar jullie hadden iemand die nog niet mocht spelen.

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Correct, en anders altijd een textmessage laten sturen, als ze dat niet willen zul je geduld moeten hebben en gewoon moeten wachten tot er mensen eligible zijn.

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Inderdaad, nu hopen dat IntenZz meedoed en daar verandering in kan brengen ;-).

En je hoeft geen contacten te hebben voor WCG07hoor; Skate NL is voldoende..

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei was dat al de bedoeling. Alleen Robert z'n router viel uit waardoor ik genoodzaakt was Locustgod in te brengen.

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is verrot maar je moet tegenwoordig via gamebattles alles vastleggen. Voor de match die wij gespeeld hebben tegen een stel russen (gewonnen) hebben we drie messages laten sturen en gefotografeerd. Daarbij alle spelers namen en rondes gefotografeerd. Dat is het makkelijkste er zijn een hoop stink noobs daar die de ladder op ticketen! wij hebben er 20 gehad vorige ladder, totaal nutteloos om tegen die corrupte klootzakken in te gaan.

Morgen gewoon weer lekker plannen en er knetterhard tegenaan. Daarnaast heb je de mogelijkheid om het goede begin tegen R.I.P nog af te maken.

pG vs BoS (brotherhood of steel)

onhost: 5-1 Mansion
    offhost: 4-5 fuel depot
    Onhost: 5-2 Canals
    Offhost: 5-1 Esacalation

score: 3-1 pG

Roster:

pG MaUp3Rd
    pG Chippas
    pG Montana
    pG Cease2Ex1sT
    pG Rem NL (laatste ronde)

Waar gaat het heen met al die kut ladders?

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik heb goede contacten met ConsoleGaming. Samen met qG probeer ik er (vooral GoW en Halo 3, en binnenkort ons PS3 team in actie) daar iets moois van te maken. Goede redelijke en vooral eerlijke teams op die ladder daar.

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dus niet helemaal blijkbaar. Dat ze gelijk krijgen snap ik, maar iemand zo naaien hadden ze niet hoeven doen toch? Dus niks eerlijks aan eerlijk gezegd, vind ik eerlijk!

17. Tis toch werkelijk ongelofelijk he, dat mensen zo zielig kunnen doen.

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van hun mocht niet spelen, klaar. Lijkt me duidelijk.

Quadhost? Lijkt me een beetje oneerlijk. Wij hebben daar 2 losses door gegeven, omdat we ook quadhost hadden.

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent geen vrienden aan het maken Nemesis. Dit zeg je nu voor de 2e keer en het begint op m'n zenuwen te werken. Het gaat niet om de regels het gaat erom dat mensen zich aan hun woord/afspraak houden.

Achteraf snap ik ook waarom ze moesten overleggen of Locustgod mocht spelen (zonder mij erbij). Ze hebben gewoon afgesproken: we nemen dit op en op het moment dat we verliezen zeggen we dat ze cheaten. Daarom kwamen ze er ook alle 3 tegelijk mee.

Dus blijf alsjeblieft niet zeggen: jullie zaten fout want Locust mocht niet spelen. Het was fockin' niet anders want Rbert z'n router hield er 1uur voor de match mee op! Is het eerlijker om 2v3 te spelen dan iemand in te zetten met een rood lampje (na overleg)!

Doe even niet zo zwart/wit.

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  20. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hans is lekker irri bezig maar het klopt wel wat hij zegt, jullie zaten als je er heel officieel naar kijkt fout maar jullie worden gewoon genaait en dat is een feit! Denk dat het misschien wel leerzaam is en dan niet alleen voor jullie maar ook voor de rest van de clans hier, daarvoor wil ik jullie dus hartelijk bedanken8) :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina