1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik vind m wel goed, maar jij baal natuurlijk dat jouw rank weer in het niets valt naast mijne :9 Vanaaf ff teame?

eh maup3rd, gaan we me voor kerst nog toevoege offe? :9

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja ik heb een hogere team slayer rang en daar geef ik iets meer om maar maakt ook allemaal niet uit joh.

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    infiniclitty heb je toegevoegd poepie!

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik tref altijd noobs in me team...:'-(

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    aanpakken die handel!

6. Ja noobs in je team is echt irritant he, heb ik nou ook altijd met clanmatches...

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    laat het ze maar niet horen LOL..........

hebbie alweer verbinding?

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde je maar eens clanmatches ;)

Trouwens te grappig dat er nu nog gereageerd wordt op die onzin shit van Mauperd en mij gisternacht. Mensen gaan dat dus serieus allemaal zitten lezen...

9. Als het goed is over een paar minuten =)

@Kings
    Bek dicht ik heb er meer gespeeld dan jij, kom hier dan klappen krijg je :p

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Die tekst onder m'n username is trouwens niet meer donkerblauw he :mad:

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel hoor! gewoon ff de kleur donkerblauw kiezen! zit vlak naast paars, onder lichtblauw, als je rechts kijkt zie je de roze staan!:+

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat dat niet lukken ;)

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ben je al aangeraakt?

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Fixed :+

15. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ik verveel me :eek: zit op een camping in overijsel ¬¬ en ja ik post het hier omdat ze hier ook over forest gump praten :p gister gezien trouwens:p Garnalenboot (H)

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Arjan, dit was voorlopig m'n laatste motto verandering. Elke keer als ik hem verander moet jij weer die kleur code toevoegen he :p Maar 3x is scheepsrecht. In ieder geval, ik mag hopen dat Mauperd niet meer van gedachte veranderd...

Waarom lieg je of vertel je minstens halve waarheden op andere forums Smartiez? Wil je jezelf daar heel graag bewijzen of schoot het per ongeluk uit je mond? Ik ga geen nietes/welles spelletje met je spelen.

Maar zal even een paar feiten posten:
    • HET kS heeft nooit vs qG gespeeld omdat beide kanten meerdere keren verzaakte (ask experienz), wel heeft RiP een keer onder de naam kS verloren. We weten allemaal hoe dat gegaan is. Lijkt me niet echt gepast om op andere forums te posten dat je kS hebt verslagen..
    • pG (II) Beta heeft zo'n 4 matches gespeeld tot nu toe.
    Waar haal je de scores vandaan? Maar me grootste vraag: Waarom wil je opscheppen met leugens?
    Wat wil je bewijzen?

Niet om je terecht te wijzen, maar juist door zulke dingen praten je teammates slecht over je in de lobby's. Heb van meerdere jongens van qG gehoord dat ze het heel irritant vinden dat je zo stoer doet op de forums.

Je bent een beste kerel, maar je snapt zelf ook wel dat ik dit niet pik. Zie maar wat je hiermee doet.

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Dit valt me na alle goeie inzet, wil en bereidbaarheid naar qG echt heel zwaar tegen. Wat vind ik dit kut van je maatje. Had dit niet achter je gezocht wat een schijt streek. Dit vind ik niet passend, koop gdvr zelfs quake 4 voor je en maak het nk-gaming voor JOU jongens een succes en regel alle shit voor ze. Ik vind een welgemeend excuus wel op zijn plek hier. Echt ongelovelijk:mad:

Wij zouden dit bij qG nooit en te nimmer (en andere clans) nooit flikken wij behandelen jouw en alle andere clans met respect. Had je echt anders ingeschat om ons zo smerig onderuit te halen.

Er is niet éé'n reden valide voor deze opmerkingen. Daarnaast kan ik me absoluut niet voorstellen dat de jongens uit jouw eigen clan het hier mee eens zijn, B U U, Ari, Ken al die jongens zijn op goeie voet met ons, MarxMan is zelfs pG inmiddels. Waar ben je mee bezig jongen? Dus qG is in dit perspectief ook SmartieZ alleen even. Kan me echt niet voorstellen dat dit soort teksten uit hun mond komt. En dan reageer je gdvr nog in een pG topic ook man. Echt stop het waar de zon niet schijnt Martijn, voor mij ben je gewoon een losse flodder met een grote bek. Ik heb het geprobeerd maar met dit soort kut geintjes en je grote bek moet je lekker fruit bij je ouders gaan verkopen, ben echt pissed off!

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  18. Ik snap echt niet waarom SmartieZ met zulke grote leugens op de ConsoleGaming forums loopt op te scheppen. Zal me er maar verder niet over uitlaten ivm XboxWorld ban..

Edit:

SmartieZ houdt wel van scores verzinnen geloof ik. SmartieZ is heel erg goed in dingen verzinnen, ook in clannamen en namen van clanmembers. In het verleden heeft SmartieZ namelijk zelf Call of Duty 3 Clans verzonnen en daarmee losses gereport aan AK47. Dit is gecopied van de qG I ResultPage:

10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles War 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 KillaH, AK47 PureSpartan, AK47 MajinGoku, AK47 EXp3r1EnZ
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD

Wauw SmartieZ sinds wanneer spelen Killah, PureSpartan, Goku en Experienz COD3? Wel even de goede spelers bij je Lineup doen als je zomaar een clanmatch en score verzint he ;) Vooral die SSxNicotinE is goed verzonnen, die zien we zo nog terug.

10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles Team Battle 2 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Deadbringr, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD

Wauw SmartieZ, hoe komt het dat AK47 DrksphinXz zich helemaal niks meer herinnert van deze match?

13.01.2007 Skill Overdoze GameBattles HQ 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Skill Overdoze Lineup: SOz I NicotinE, SOz I Apocaly, SOz I Azzerty

Wauw SmartieZ, als je namen verzint he, moet je wel opletten dat je niet 2x dezelfde doet. Ik zie hier bij je verzonnen matches 2x de speler NicotinE staan, deze totaal onbekende speler is zeker van de Braziliaanse clan Smoke Soldiers, naar de Canadese clan Skill Overdoze gegaan he? AK47 DrksphinXz herinnert zich ook hier weer helemaal niks van de match, raar zeg.

SmartieZ je bent echt een zielig ventje, GTFO. Oja en 2x tegen de Smoke Soldiers op 10 Januari, wat zeiden ze? We worden ingemaakt, we willen meteen dezelfde dag nog een rematch!

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

1. Die scores haal ik uit onze topics, die ik niet verzin. Ik poste de GoW scores niet en doe dat nogsteeds niet.
    2. Als de scores niet kloppen is het misschien verstandiger om dat gewoon te melden ipv te lopen whinen als een kind. Ik speelde toentertijd in geen een GoW match, ik hoorde alleen de scores achteraf. Ik hoef me niet te verontschuldigen, als de scores niet kloppen verander ik ze natuurlijk met alle plezier.
    3. Robert het interesseert me eigenlijk niet wat jij hoort van andere spelers. Wat mensen zeggen over teams die niet/wel bestaan of matches die nooit gespeeld zijn, vooral niet mensen die zelf gekicked en ene vorm van wraak willen.
    Over wat ik zeg over pG Beta bedoel ik in de zin van de spelers die vrijwel altijd bij elkaar in teams hebben gespeeld. Onder de naam pG II zijn ze niet door ons verslagen inderdaad ;), als je goed leest bedoel ik de spelers en niet onder de naam pG, wel onder namen als bijvoorbeeld eXo en kS.

Je kunt vragen aan de rest van het CoD3 team welke matches wie gespeeld zijn. Ik ga hier verder niet op in omdat ik het een beetje triest vind rbert dat je zomaar beweert dat die scores verzonnen zijn. Ik weet wel dat UKz en xSSx dezelfde clan is, met dezelfde leader die ik nu nogsteeds in mijn vriendenlijst heb. Nikot1nE v2. Succes met uitzoeken en achter de feitjes aanjagen..

20. SmartieZ ten eerste dit gaat niet over GoW maar over COD3. Jij haalt de scores uit je topic, die jij niet verzint. Ooh dus iemand anders heeft al die scores verzonnen? SmartieZ geef het gewoon toe, jij hebt clans aangemaakt en die scores helemaal verzonnen, hier ga je absoluut niet meer onderuit komen.

Wat pG Beta betreft, jij hebt ons noooit verslagen. Onder de naam kS waren het niet wij die speelde, maar het RiP team, dat weet iedereen. Je team heeft idd van eXo gewonnen ja, onze Lineup was Locustgod, Bl0odCrypt en ik. Niet bepaald pG Beta / kS dus. kthxbye

BTW: DrkSphinXz is niet gekicked, hij is zelf weggegaan en hoeft geen wraak om wat dan ook te nemen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina