Dit valt me na alle goeie inzet, wil en bereidbaarheid naar qG echt heel zwaar tegen. Wat vind ik dit kut van je maatje. Had dit niet achter je gezocht wat een schijt streek. Dit vind ik niet passend, koop gdvr zelfs quake 4 voor je en maak het nk-gaming voor JOU jongens een succes en regel alle shit voor ze. Ik vind een welgemeend excuus wel op zijn plek hier. Echt ongelovelijk
Wij zouden dit bij qG nooit en te nimmer (en andere clans) nooit flikken wij behandelen jouw en alle andere clans met respect. Had je echt anders ingeschat om ons zo smerig onderuit te halen.
Er is niet éé'n reden valide voor deze opmerkingen. Daarnaast kan ik me absoluut niet voorstellen dat de jongens uit jouw eigen clan het hier mee eens zijn, B U U, Ari, Ken al die jongens zijn op goeie voet met ons, MarxMan is zelfs pG inmiddels. Waar ben je mee bezig jongen? Dus qG is in dit perspectief ook SmartieZ alleen even. Kan me echt niet voorstellen dat dit soort teksten uit hun mond komt. En dan reageer je gdvr nog in een pG topic ook man. Echt stop het waar de zon niet schijnt Martijn, voor mij ben je gewoon een losse flodder met een grote bek. Ik heb het geprobeerd maar met dit soort kut geintjes en je grote bek moet je lekker fruit bij je ouders gaan verkopen, ben echt pissed off!
Laatst bewerkt: 18 mei 2007