1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Algemeen bekend hé, als het gesprek te sirieus wordt beginnen de kleinste met de stoere praat te gooien.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zeg tog ook niet dat hij niet onaardig is ofzo.

3. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik vond em er nou niet bepaald gevaarlijk uitzien:+

4. Basjee-XBOX360

Basjee-XBOX360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat deze topics er waren om clans te promoten, niet om ruzies te gaan maken! =(

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt me echt niet he? Of je wilt me niet snappen dat kan ook.

Gozer, je hebt Rbert en Locust in 1 van hun eerste clanmatches met hun nieuwe clan verslagen. Spelers van kS/pG II? En het is geen kwestie van even een postje erachteraan gooien, het is een kwestie van niet zulke dingen op het Europese forum posten.

Robert, kun je nu al op de xbox? Beter heb je vandaag die antenne even gehaald :) Laat even weten, dan kunnen we nog een match spelen vanavond.

+ heb ik je morgen nodig man. 2 toernooimatches.

6. Heeft REMCO NL je niet gezegd dat je me moest bellen :p best wel belangrijk =)

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah nou goed bellen dus!

Wacht maar totdat ik bij iedereen even visiteer en jullie allemaal een anaal onderzoek geef. Stuk voor stuk, 4 tegelijk. LOL je bent pas een echte vent als eens goed anal gerimmed bent.

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  8. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Quoted

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL:lol:

10. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat ziet dat er vet uit zeg8) , van welke clan is dat:lol:

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle modules al, zijn voornamelijk gratis! We hebben alleen iemand nodig die er iets van kan maken. We hebben Vbadvanced, Vbulletin, Vbgallery, Vwar, PHP NUke etc! ALLES ZEG MAAR, ligt alleen op de plank!

We hebben echt snel een pHp nerd nodig! zal ik de opleiding voor pG babayking mar betalen dan?

12. Vet:thumbs: Gaat dat lukken denk je, iemand vinden die er iets van kan maken?

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja asl we clan xAoDx over nemen! LOL, ben er druk mee bezig, je wilt niet weten heb templates van dik 1000 euro met functionaliteiten erin waar je piemel haar van verstijfd, we hebben een web sponsor nodig die alles in kan bouwen dan zijn we klaar. Modules, scripts etc heb ik echt al jaren!

14. Hard, beter ga je snel ff naar een websponsor zoeken :9 Misschien onder je bed? Wauw die is echt te flauw 8)

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je vBulletin via een sponsor dan, of via je baan? Want vBulletin is toch echt niet gratis...

Anyway: Ik zou het allemaal in elkaar kunnen zetten, alleen heb ik niet echt een reden waarom ik dat zou doen, na alle shit. Ook staan er nog andere clans in de rij die ik nog moet helpen.

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    vBulletin heb ik via usenet gedowned alle scripts etc en een gedeelte daarvan heb ik via gamerscreed binnen gekregen. De rest heb ik los gevonden. Shit welke shit? Oh die 2700 woorden die gisteren gewisseld zijn, ja shit happens weleens. SmartieZ en ik zullen van de week absoluut eens praten over dat voorval, lig er echter niet zo wakker van.

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Gedownload... illegaal dus? Zou ik niet proberen, Jelsoft doet regelmatig controles, je zit zo met een geblokkeerd domein, want ze mailen je host die ervoor zorgt dat hij gesloten wordt. Ik zou een sponsor zoeken die wil dokken, want dat gaat niet werken, geloof me.

Wij hebben in totaal voor alles op onze site
    vBulletin: 120 Dollar
    vBGallery: 95 Dollar
    Geek Article and Review System: 15 Dollar
    =230 Dollar uitgegeven.

PS: Ook zit je dan zonder vBulletin.org account. Die 2700 modules is nog niks.

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    pG Beta vs RiP

pG Beta wint met 3-0 :)

Roster:
    • pG NamedWarrior ... speelde de eerste 2 mappen
    • pG BabyKing ... speelde alleen de laatste map
    • pG Locustgod
    • pG Three Kings

Laatste map is vandaag 20.00 gespeeld. De jongens van RiP mochten de map kiezen en wisten dat noch Locust, BabyKing of ik konden torquen. Slimme zet dus aangezien NamedWarrior en COG II G O D niet mee speelden ;)

Dat bleek ook meteen uit de eerste rondes. Voor we het wisten stonden we 0-3 achter! Dat liep uit naar 1-4, maar we wisten met goed spel toch nog langzij te komen met 5-4.

Tegenstanders laatste map:
    • RiP ShockerR
    • RiP Revenge
    • RiP Bloodcrawler

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat wil ik er best voor betalen, vind het allemaal super vernuftig spul. Alleen lanceer ik er dan liever direct nog een goeie game een goeie game ladder by met mygameladder ofzo. Die software (orgineel) kan ik namelijk krijgen, oren naar? Dus met alle Vweb shit een mooie pG site en dan met mygameladder een oerhollandse mooie ladder.

Erg goed gedaan een mooie overwinning tegen een hele goeie en mooie tegenstander. Toppers
    Ik kan me voorstellen dat die laatste map (tyro) geen pretje was voor jou en locustgod, jesus onze 2 torque experts (LOL)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina